دانلود بازی Veritas برای PC
دانلود بازی Veritas برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Veritas برای PC

پارسی گیم 26 بهمن 1400 بدون دیدگاه
3,225 بازدید

دانلود بازی Veritas برای کامپیوتر

امروزه شاهد تنوع بالای بازی‌های معمایی در سبک Point & Click هستیم. این بازی‌ها به دلیل ساده بودن گیم پلی و ارائه محتوای جذاب داستانی، برای بسیاری جذاب و سرگرم‌کننده هستند و تنوع بالای آن‌ها باعث شده عناوین زیادی برای تجربه در اختیار بازیکنان قرار بگیرد. بازی Veritas از استودیو Glitch Games عنوانی در سبک معمایی با حال و هوای علمی تخیلی بوده که در آن باید ماجراجویی‌های متعددی را در محیط‌های مرموز تجربه کنید. این بازی ذهن شما را در دنیایی خیالی آزاد می‌کند تا علاوه بر به چالش کشیدن قدرت تفکر، چیزهای زیادی از رازهای مرموزش در اختیارتان قرار دهد.

سؤال اصلی بازی از شما این است: حقیقت چیست و آیا اهمیتی دارد یا خیر؟ شما به‌عنوان یک داوطلب وارد مرکزی تحقیقاتی به اسم Veritas شده‌اید تا آزمایش‌هایی عملی بر روی شما انجام شود. پس از مدتی خودتان را در یک اتاق کوچک خواهید یافت و هیچ‌چیزی از وقایع قبلی و اینکه چطور به اینجا رسیدید به خاطر ندارید. تنها چیزی که در ذهن شما باقی‌مانده، امضا کردن یک برگه سفید و همراهی با چند شخص با لباس‌های سفید بوده است. آیا آن‌ها واقعاً دکتر و دانشمند بوده‌اند یا به شما دروغ گفته‌اند؟

گیم پلی بازی با زاویه دوربین اول‌شخص و در سبک Point & Click طراحی شده است. شما باید در نقاط مختلفی از این مرکز تحقیقاتی گشت‌وگذار کرده و مسیری را برای نجات و رهایی پیدا کنید. بخشی از گیم پلی به عکس‌برداری از سوژه‌ها و سرنخ‌ها اختصاص دارد و به کمک این عکس‌ها می‌توانید معماها را حل کرده و از سد موانع عبور کنید. تنوع معماهای بازی، گرافیک قابل‌قبول و اتمسفر عمیق، گیرا و علمی تخیلی از ویژگی‌های جذاب این بازی معمایی هستند که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم نگه دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Escape Simulator و Fallout 4 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Veritas با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10, Windows 8, Windows 7, Vista, or XP Service Pack 3
Processor: 1 GHz
Memory: 1 GB RAM
Graphics: OpenGL 2.1 or higher (available in most modern Windows systems)
Storage: 600 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: 1.5 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: OpenGL 2.1 or higher (available in most modern Windows systems)
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Veritas is a game of mystery and discovery from Glitch Games, creators of Forever Lost, that poses the question; what is truth, and does it even matter?
Having volunteered to take part in a study conducted by Veritas Industries, you now find yourself waking up in a small room with no memory of what happened the day before. The last thing you remember is signing on the dotted line and following some nice people wearing white coats, but they couldn’t have been lying to you could they? They were doctors for goodness sake…

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.