دانلود بازی They Always Run برای PC
دانلود بازی They Always Run برای PC پارسی گیم

دانلود بازی They Always Run برای PC

پارسی گیم 1 آبان 1400 بدون دیدگاه
3,336 بازدید

دانلود بازی They Always Run برای کامپیوتر

پلتفرمرهای دوبعدی همچنان در صنعت بازی‌های ویدیوی جایگاه خودشان را حفظ کرده‌اند و یکی از پرطرفدارترین سبک‌ها محسوب می‌شوند. بسیاری از استودیوهای بازی‌سازی کوچک برای به دست آوردن مخاطبان بیشتر دست به انتشار چنین سبک بازی‌های می‌زنند و به همین دلیل، بازار بازی‌های ویدیویی مملو از عناوین متنوع در این ژانر پرطرفدار است. بازی They Always Run از استودیو Alawar Premium عنوانی جدید با همین سبک و سیاق بوده که در دنیایی آینده‌گرایانه و کهکشان‌های دوردست جریان دارد.

شما در بازی نقش یک انسان جهش‌یافته را دارید که یک دست اضافی را به پشت خودش نصب کرده و به دنبال خطرناک‌ترین خلاف‌کاران در سرتاسر کهکشان می‌رود. سبک و سیاق طراحی بازی مانند یک دنیای وسترن فضایی و علمی تخیلی بوده که در نوع خودش منحصربه‌فرد محسوب می‌شود. کاراکتر اصلی شما Aiden نام داشته و با گشت‌وگذار در این دنیا و شکار خلاف‌کاران و مجرمان بزرگ، علاوه بر کسب درآمد به اطلاعات مهمی دست پیدا می‌کند که به‌نوعی زندگی خودش به آن وابسته است.

از لحاظ گیم پلی، با یک عنوان پلتفرمر کلاسیک طرف هستید که تمامی عناصر لازم برای سرگرم کردن شما را در دل خودش جای داده است. داشتن یک دست اضافی، به کاراکتر اصلی شما کمک شایانی کرده و توسط آن می‌توانید حرکت‌های رزمی و کمبوهای جدیدی را اجرا کنید که نظیرش را در هیچ بازی دیگری ندیده‌اید. تنوع مراحل در سطح خوبی قرار داشته و مبارزات نیز سریع، اکشن و روان اجرا می‌شوند تا تجربه‌ای لذت‌بخش در این دنیای آینده‌گرایانه وسترن به خورد خود دهید. همچنین بخش داستانی بازی قابل‌قبول بوده و لحظات حساس و دور از انتظار زیادی را در طول روایتش به شما نشان می‌دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های F. I. S. T Forged in Shadow Torch و Cuphead را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی They Always Run با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or later
Processor: Intel Core i5 or equvalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 650 or equvalent
DirectX: Version 11

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The galaxy’s inhabitants have been swamped by crime since the fall of the empire. Being able to find anyone, anywhere has become a highly prized skill. Aidan is a three-armed bounty hunter who must hunt down the most dangerous and elusive cutthroats in the galaxy.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.