سری Midnight Club
محمد صادق شجاعی

استودیو Visual Concepts احتمالا سری Midnight Club را احیا خواهد کرد

محمد صادق شجاعی 24 بهمن 1400 بدون دیدگاه
530 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو Visual Concepts که به بیشتر به واسطه تولید سری بازی‌های NBA 2K و WWE 2K شناخته می‌شود، به منظور ساخت اثری AAA و Open-World در سبک ریسینگ، در حال استخدام نیرو است.

بازی‌های ریسینگ، ژانری به شدت محبوب است. شرکت‌های بزرگ صنعت بازی‌های ویدیویی حداقل یک مجموعه از این سبک را در اختیار دارند. برای مثال سری بازی‌های Gran Turismo و Twisted Metal متعلق به شرکت سونی هستند. شرکت الکترونیک آرتز سری بازی‌های Dirt ،Burnout ،Need for Speed ​​و NASCAR را در مالکیت خود دارد. شرکت نینتندو مجموعه‌های F-Zero و Mario Kart را در بازار منتشر کرده و شرکت یوبی سافت در قالب سری بازی‌های Driver و The Crew شانس خود را در سبک Racing امتحان کرده است.

شرکت 2K Games به عنوان یکی از ستون‌های ویدیو گیم، از سال‌ها پیش تلاشی در سبک ریسینگ نداشته است. از زمان انتشار آخرین اثر از سری Midnight Club، مجموعه ریسینگ شرکت 2K Games بیش از 12 سال می‌گذرد. با این حال اگر شایعات به حقیقت تبدیل شود، بازی جدیدی از این سری توسط شرکت مذکور منتشر خواهد کرد.

رسانه ResetEra اخیرا اعلام کرده که استودیو Visual Concepts، زیر مجموعه شرکت 2K Games، برای ساخت یک اثر ریسینگ اوپن ورلد در چندین بخش اقدام به استخدام نیروی تازه کرده است. در شرح این موقعیت‌های شغلی جزئیات مختلفی آمده که به واسطه آن‌ها بیشتر با محصول بعدی استودیو ویژوال کانسپتس آشنا می‌شوید. آگهی‌های استخدام استودیو Visual Concepts از طریق LinkedIn منتشر شده‌اند و در قالب آن افرادی در سمت‌های مهمی همچون تهیه‌کننده، مهندس ارشد نرم‌افزار و مهندس ارشد ساخت و اتوماسیون جذب خواهند شد.

در شرح آگهی‌های استخدام آمده که استودیو ویژوال کانسپتس در صدد ساخت یک اثر AAA در سبک ریسینگ است. در بخش پلتفرم‌های مقصد این بازی به کنسول‌های پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو سوییچ اشاره شده است. علاوه بر این به نظر می‌رسد که بازی جدید استودیو Visual Concepts روی کامپیوتر نیز در دسترس قرار بگیرد. از دیگر ویژگی‌های این محصول تازه استودیو مذکور می‌توان به استفاده از آنریل انجین، برخورداری از ویژگی‌های چند‌نفره و تجربه‌ای سرگرم‌کننده برای تمام سنین، اشاره کرد. همچنین بازی جدید استودیو ویژوال کانسپتس دارای ویژگی Open-World با محوریت رانندگی است.

سری Midnight Club

سری Midnight Club یکی از مجموعه‌های مشهور شرکت راک استار است

استودیو Visual Concepts برای طرفداران بازی‌های NBA 2K و WWE 2K، نامی شناخته شده است. با این حال محصول بعدی این استودیو تحت «لایسنس مهمی» خواهد بود که تا‌کنون معرفی نشده است. بسیاری از بازیکنان حدس می‌زنند که این اثر جزو سری میدنایت کلاب محسوب می‌شود. این مجموعه مشهور شرکت Rockstar Games در طی سال‌های 2000 تا 2009 در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. برخی دیگر از بازیکنان اعتقاد دارند که استودیو ویژوال کانسپتس مشغول ساخت بازی جدیدی از سری Fast & Furious است.

آخرین بازی سری Midnight Club در سال 2009 تحت عنوان بازی Midnight Club: Los Angeles Complete Edition منتشر شد. این اثر شامل تمامی بسته‌های الحاقی و به روز رسانی‌ها بوده و بازیکنان می‌توانند در صورت تمایل به ارتقا، از فایل‌های ذخیره نسخه اصلی استفاده کنند. در مقابل شهرت فیلم‌های Fast & Furious باعث شده است که اقتباس‌های مختلفی از آن ساخته شود. تازه‌ترین آن‌ها بازی Fast & Furious Crossroads است که در جلب نظر بازیکنان و منتقدین شکست خورده است.

نظر شما در مورد ساخت یک اثر ریسینگ توسط Visual Concepts چیست؟ آیا امیدوار هستید که سری Midnight Club احیا شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.