NBA 2K18
سعید ستایش

اطلاعات جدیدی از بازی NBA 2K18 منتشر شد

سعید ستایش 30 مرداد 1396 بدون دیدگاه
626 بازدید

کمپانی 2K امسال برخلاف سال‌های قبل اطلاعات بسیار کمی را از بازی NBA 2K18 منتشر کرده است، این کمپانی تاکنون تنها یک تریلر از گیم پلی بازی و برخی اطلاعات از تغییرات در بخش گرافیک به کاربران ارائه داده است.

2K به‌تازگی نیز به تشریح بخش MyTeam بازی NBA 2K18 پرداخته و به تفاوت‌های آن با بخش Ultimate Team بازی‌های ورزشی کمپانی EA اشاره‌کرده است.

NBA 2K18

شما در بخش MyTeam دو گزینه برای بازی کردن خواهید داشت که هرکدام جذابیت خود را دارد، اولین گزینه Pack & Playoffs است که شما باید تیم خود را انتخاب کرده و هدایت آن تیم را بر عهده بگیرید، شما باید در این بخش باتربیت بازیکن‌ها، خرید بازیکنان جدید و جوان و همچنین تاکتیک‌های منحصربه‌فرد، از لیگ NBA سربلند بیرون بیاید، یکی از تغییرات این بخش نسبت به سال قبل، شیمی فوق‌العاده‌ی درون بازی است که کاملاً مانند محیط واقعی و دنیای حرفه‌ای ورزش بسکتبال طراحی‌شده‌اند. شما در این بخش با 30 تیم مختلف رقابت می‌کنید که مجموع بازی‌های شما برابر با 900 عدد می‌شود.

بخش دیگر MyTeam، Super Max نام دارد که شما در این بخش باید به‌صورت آنلاین به مسابقه با دیگر بازیکنان جهان بپردازید، شما در این بخش می‌توانید در تورنمنت‌های مختلف شرکت کنید، با دیگر بازیکنان به مبادله بپردازید و تیم خود را تبدیل به یکی از قدرتمندترین تیم‌های بازی کنید.

بازی NBA 2K18 در تاریخ 19 سپتامبر برای تمامی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.