بازی Elden Ring
یحیی رحیمی

سیستم مورد نیاز Elden Ring فاش شد

یحیی رحیمی 23 بهمن 1400 بدون دیدگاه
1,178 بازدید

استودیو FromSoftware روز گذشته با آپدیت صفحه استیم بازی، سیستم مورد نیاز Elden Ring را اعلام کرد و سپس سریعاً آن حذف کرد. این اطلاعات چند ساعتی روی صفحه بازی قرار داشت و البته جزئیات سیستم پیشنهادی اعلام نشد و ممکن است سیستم اعلام‌شده اشتباه باشد و استودیو آن را اصلاح کند. با توجه به سیستم مورد نیاز الدن رینگ، نیازمند یک کامپیوتر متوسط به بالا هستیم و اجرای آن برای هر بازی‌کنی ممکن نخواهد بود.

از آنجایی که این اطلاعات از صفحه استیم بازی الدن رینگ پاک شده است؛ نمی‌توان به آن‌ها استناد کرد. ممکن است استودیو به دنبال بررسی واکنش بازی‌کنان بوده باشد و با افشاء این اطلاعات، جامعه بازی‌کنان را تست کند. سیستم مورد نیاز Elden Ring نسبت به عناوین پیشین استودیو از جمله Sekiro Shadows Dice Twice تفاوت زیادی دارد. آن بازی که مربوط به سال 2019 است؛ نیازمند یک کارت گرافیک GTX 970 بود و پردازنده نسل 3 اینتل بود؛ اما خبری از چنین مشخصات برای الدن رینگ نیست.

سیستم مورد نیاز Elden Ring الدن رینگ

سیستم مورد نیاز Elden Ring

بنابر تصویر منتشرشده، سیستم مورد نیاز Elden Ring شامل پردازنده اینتل Core i5-8400 یا AMD Ryzen 3 3300X است. دوازده گیگابایت رم برای حداقل سیستم اعلام شده است که و همچنین کارت گرافیک GTX 1060 یا AMD RX 580 قید شده است. نکته‌ی قابل‌توجه، نیاز به دایرکت ایکس 12 است و در نتیجه سیستم‌های قدیمی که از این نسخه پشتیبانی نمی‌کند، قادر به اجرای بازی نخواهند بود.

حداقل سیستم مورد نیاز :

  • سیستم عامل: ویندوز 10 – ویندوز 11
  • پردازنده: Intel Core i5-8400 یا AMD Ryzen 3 3300X
  • حافظه رم: 12 گیگابایت
  • کارت گرافیک: Nvidia GTX 1060 (3GB) یا AMD Radeon RX 580 – 4GB
  • دایرکت ایکس: 12
  • فضای خالی: 60 گیگابایت

سیستم مورد نیاز اعلام شده فراتر از حد انتظار است و دوازده گیگابایت رم معمولاً در بخش سیستم پیشنهادی درج می‌شود؛ اما این اولین بازی جهان آزاد استودیو فرام‌سافتور است و چنین بازی‌هایی نیازمند سیستم قدرتمند‌تری هستند. گفتنی است هشت گیگابایت رم هم برای اجرای بازی‌های تراز اول نسل نهم اندکی کم است؛ اما اجرای الدن رینگ با وضوح فول HD، نیازمند چنین میزان حافظه‌ای نخواهد بود.

همان‌طور که ابتدا اشاره کردیم، استودیو سریعاً اطلاعات درج شده را پاک کرد و به نظر می‌رسد که سیستم مورد نیاز Elden Ring با آنچه می‌بینیم متفاوت است. در صورتی که همچنان از کارت گرافیک GTX 960 یا 970‌ استفاده می‌کنید، مشکلی با اجرای بازی نخواهید داشت. به نظر می‌رسد که مشخصات مربوط به حالت 1080p و 60 فریم باشد و حداقل سیستم در حالت 30 فریم متفاوت است و به‌زودی اطلاعات کامل را دریافت می‌کنیم. در خبر دیگری، احتمال انتشار کرک Elden Ring باتوجه به سیستم آنتی‌چیت جدید، پیچیده شده است و همچنین درجه سختی الدن رینگ کمتر از بازی‌های دیگر سولز است.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا حداقل سیستم مورد نیاز بازی Elden Ring نهایی و تایید شده است؟

به نظر می‌رسد که مشخصات مربوط به حالت 1080p و 60 فریم باشد و حداقل سیستم در حالت 30 فریم متفاوت است و به‌زودی اطلاعات کامل را دریافت می‌کنیم. این اطلاعات نهایی نیست.

۱
چه سیستمی برای اجرای الدن رینگ لازم دارم؟

بنابر تصویر منتشرشده، سیستم مورد نیاز Elden Ring شامل پردازنده اینتل Core i5-8400 یا AMD Ryzen 3 3300X است. دوازده گیگابایت رم برای حداقل سیستم اعلام شده است که و همچنین کارت گرافیک GTX 1060 یا AMD RX 580 قید شده است

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.