بازی Harry Potter: Magic Awakened
یحیی رحیمی

پیش ثبت نام بازی موبایل Harry Potter: Magic Awakened شروع شد

یحیی رحیمی 22 بهمن 1400 بدون دیدگاه
875 بازدید

بازی Harry Potter: Magic Awakened سال گذشته میلادی به‌صورت انحصاری در کشور چین منتشر شد و توانست میلیون‌ها نفر عاشقان بازی موبایل را در این کشور آسیایی به خود جذب کند. شرکت برادران وارنر خبر از پیش ثبت نام بازی موبایل هری پاتر در سراسر جهان داده است و روند انتشار جهانی بازی به‌زودی در آمریکایی شمالی، اروپا و اقیانوسیه شروع می‌شود.

به گزارش پارسی گیم، انتشار بازی Harry Potter: Magic Awakened در چین با استقبال میلیون‌ها نفر همراه شد. بازی موبایل هری پاتر لقب بهترین شروع به‌عنوان بازی موبایل در سال 2021 را به دوش می‌کشد و حال قرار است در دسترس دیگر کشورهای جهان قرار گیرد. میزان درآمد شرکت NetEase که توسعه این اثر را بر عهده دارد؛ پانزده درصد در سال گذشته رشد کرده است و همچنین پانزده میلیون نفر هم برای دریافت بازی ثبت‌نام کرده‌اند.

شرکت وارنر به‌َعنوان ناشر بازی هری پاتر Magic Awakened، پیش ثبت نام برای دریافت بازی در کشورهای دیگر را شروع کرده است. این بازی قرار است در ادامه سال جاری میلادی برای سیستم‌عامل اندروید منتشر شود. کافی است با مراجعه به سایت Magic Awakened، ثبت نام خود را تکمیل کنید و آماده انتشار بازی برای گوشی اندرویدی خود باشید. گفتنی است نسخه آیفون و iOS‌ بازی هم در حال ساخت قرار دارد و هنوز زمان انتشار آن اعلام نشده است.

بازی Harry Potter: Magic Awakened

بازی هری پاتر موبایل به غرب می‌آید

بازی Harry Potter: Magic Awakened همان جادوی دنیای هری پاتر را حفظ کرده است؛ اما به‌عنوان یک اثر نقش آفرینی با مبارزات کارتی شناخته می‌شود. روند مبارزات بدین شکل است که هر کارت دارای قدرت و توانایی مخصوصی است و با چیدن یک ترکیب کارت مناسب باید حریف را به‌زانو درآورد. کارت‌های بازی با شرکت در کلاس‌های جادوگری، بازدید از کتاب‌خانه و همچنین دنبال کردن مأموریت‌ها به دست می‌آیند.

مدرسه جادو هاگوارتس به لطف طراحی سه‌بعدی ویژه از دنیای هری پاتر، جان دوباره‌ای برای موبایل گرفته است و با توجه به انتشار بازی توسط وارنر، تمامی شخصیت‌های موجود در فیلم و کتاب در بازی موبایل هری پاتر حاضر هستند. از جمله این شخصیت‌ها باید به هاگرید، اولیواندر و پروفسور مک گونگال اشاره کرد. بازی همچنین دارای داستان مستقلی از کتاب‌های هری پاتر است؛ اما طرفداران این مجموعه قطعاً از داستان بازی با حضور هری، هرماینی و رون ویزلی لذت خواهند برد.

علاوه بر مأموریت‌های اصلی، مینی بازی های جالبی مانند کویدیچ، دوئل‌های جادو و همچنین مبارزات چند نفره به‌صورت PvP و PvE‌ اشاره کرد. امکان دانلود بازی Harry Potter: Magic Awakened پس از پیش ثبت نام در گوگل پلی و سایت اصلی امکان‌پذیر خواهد شد و انتظار انتشار بازی در ماه‌‌های آینده را داشته باشید.‌ در خبر دیگری از دنیای هری پاتر، انتشار Hogwarts Legacy در سال جاری میلادی تایید شد.

منبع:‌ TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.