HarryPotter
یحیی رحیمی

بازی نقش آفرینی هری پاتر بعد از برگزاری رویداد DC FanDome معرفی خواهد شد

یحیی رحیمی 10 تیر 1399 بدون دیدگاه
409 بازدید

مدتی پیش شایعه ای در مورد ساخت یک بازی نقش آفربنی از فرانچایز هری پاتر منتشر شد. به تازگی جزئیاتی از این بازی درز پیدا کرده است که زمان معرفی بازی را در اختیار ما قرار می دهد. این زمان پس از برگزاری رویداد DC FanDome خواهد بود.

بلومبرگ در گزارش جدیدی که توسط Jason Schrier منتشر شده است، از توسعه بازی هری پاتر توسط استودیو Avalanche Software خبر داده است. بر اساس صحبت های جیسون، این بازی در سال 2021 میلادی برای کنسول های Xbox Series X و PS5 منتشر خواهد شد. قرار بود که بازی در کنفرانس خبری E3 امسال معرفی شود اما شرایط پیش آمده برنامه را تغییر داده است و قرار است که بعد از برگزاری رویداد کمیک محور DC FanDome، این بازی نقش آفرینی جدید هم معرفی شود.

اطلاعات زیادی از بازی Harry Potter RPG در طول چند هفته گذشته درز پیدا کرده اند. می توان گفت که بازیکن قادر به ایجاد شخصیت خود و شروع ماجراجویی به عنوان یک دانش آموز سال پنجم است. یک مکان خاص برای بازیکن در نظر گرفته شده است که از آنجا ماموریت های خود را دریافت می کند. فضای بازی نسبت به خود کتاب و فیلم های سینمایی ساخته شده که کمی کودکانه هستند، تاریک تر خواهد بود و خبری از فضای رنگارنگ و کمدیک هری پاتر نیست.

مدت زیادی است که یک بازی AAA از فرانچایز هری پاتر منتشر نشده است و ساخت یک بازی کامل رویای بسیاری از طرفداران این سری است. تنها مشکلی که می تواند سد راهی بازی شود، جی کی رولینگ است. او چندان از تغییر داستان هایش خوشش نمی آید و چندین بار به طرفداران خود گوشزد کرده است که سراغ چنین بازی هایی نروند. رویداد DC FanDome روز 22 اوت میلادی برگزار می شود و شایعاتی در مورد معرفی Batman جدید هم وجود دارد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.