دانلود بازی The Uncertain Last Quiet Day برای PC
دانلود بازی The Uncertain Last Quiet Day برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Uncertain Last Quiet Day برای PC

پارسی گیم 22 بهمن 1400 بدون دیدگاه
3,490 بازدید

دانلود بازی The Uncertain Last Quiet Day برای کامپیوتر

امروزه تنوع بازی‌های مستقلی که توسط استودیوهای کوچک‌تر ساخته می‌شوند بسیار زیاد است. این بازی‌ها روایت‌های جذاب و معمولاً کوتاهی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند و به دلیل کوتاه بودن، تجربه لذت‌بخش و جذاب از سبک‌های مختلف را به شکل مقطعی به خورد مخاطب خواهند داد. بازی The Uncertain Last Quiet Day از استودیو New Game Order عنوانی ماجرایی و معمایی بوده که در آن باید در نقش رباتی پیشرفته، در دنیایی آخرالزمانی گشت‌وگذار کنید.

شما در این بازی باید تصمیم‌های مهم اخلاقی‌ای را در دنیایی که کاملاً ماشینی و رباتیک شده بگیرید. در این دنیا تنها چیزی که حکمرانی می‌کند، منطق و عقل است و خبری از احساسات و عواطف نیست. به‌نوعی تمام دنیای بازی با صفر و یک آمیخته شده و به شکلی سرد و بی‌روح جریان دارد. شما نقش رباتی مهندسی به اسم RT-217NP را بر عهده خواهید گرفت که علاقه زیادی به بشریت داشته، نژادی از موجودات که در جنگ‌های بزرگ گذشته به‌طور کامل منقرض شده‌اند. شما باید با گشت‌وگذار در دنیای بازی رازهای بشریت را کشف کرده و با کار کردن با ابزارهای آن‌ها، اطلاعات بیشتری از گذشته آن‌ها کسب کنید.

گیم پلی بازی ماجراجویی و گشت‌وگذار را محوریت خودش را قرار داده و تمامی محیط‌های آن سه‌بعدی طراحی شده است. گرافیک بازی در سطح بالایی قرار داشته و مدل‌ها و بافت‌ها با جزییات بالایی پیش چشمان شما به نمایش گذاشته خواهند شد. گیم پلی شباهت زیادی به بازی‌های Point & Click سه‌بعدی داشته و شما باید با پیدا کردن اشیاء مختلف و حل کردن معماها در مراحل پیشروی کنید. سبک و سیاق دنیای آخرالزمانی بازی که مملو از ربات است و بازمانده‌های تاریخی از دنیای انسان‌ها، تجربه این بازی را به‌شدت لذت‌بخش و سرگرم‌کننده خواهد کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Detroit: Become Human و Nier: Automata را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Uncertain Last Quiet Day با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 x64 and UP
Processor: Intel i3 or AMD equivalent or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 570 or higher
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: Yes

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 x64 and UP
Processor: Intel i5 processor or higher / AMD Phenom II X6 or higher
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 9xx or higher
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: Yes

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Imagine making moral choices in a world devoid of morality. Logic rules this world, and every decision is just a set of zeros and ones. Most concepts take a whole new meaning, and some get completely abolished. Luckily reasonable beings, even if not human, always have a choice.
The Uncertain: Last Quiet Day is an story-driven adventure game set in a post-apocalyptic world. You see it from the perspective of an engineering robot RT-217NP, who seems to be very curious about the human race, long extinct in wasting wars. Experience the mysterious vibe of each of carefully explored locations. Test your skills, solving diverse puzzles. Make fateful decisions and discuss intriguing matters to find out the whole truth being kept from you.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.