دانلود بازی Element Space برای PC
دانلود بازی Element Space برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Element Space برای PC

پارسی گیم 26 بهمن 1397 بدون دیدگاه
10,146 بازدید

دانلود بازی Element Space برای کامپیوتر

Element Space یک بازی در سبک شوتر تاکتیکال با مبارزات نوبتی است که داستان آن در آینده‌ای دور جریان دارد. در سال 2199، یک گروه حرفه‌ای تشکیل می‌شود تا سازمانی قدرتمند که آینده‌ی بشریت را به خطر انداخته است را نابود کنند. شما باید طی یک سفر خطرناک، متحدانی را پیدا و گروه خود را بزرگ‌تر کنید تا بتوانید در برابر این سازمان قدرتمند و خطرناک، مقاومت کنید. انتخاب‌های مهمی که در برابر شما در طول بازی قرار می‌گیرد، تاثیر به‌ سزایی بر روی وقایع پیش روی شما خواهد گذاشت. این بازی مستقل توسط Sixth Vowel توسعه یافته و Inca Games آن را روانه‌ی بازار کرده است.

مبارزات بازی به صورت نوبتی است و با توجه به تاکتیکال بودن آن، هر عضو از گروه شما توانایی‌های خاص خود را دارد که شما با پیاده‌سازی استراتژی‌های مختلف و استفاده‌ی به موقع و هوشمندانه‌ی قدرت‌های هر عضو، می‌توانید به راحتی مبارزات بازی را پیش ببرید. قدرت اعضای گروه به گونه‌ای در نظر گرفته شده است تا بازیکنان بتوانند حرکات ترکیبی قدرتمندی را بزنند و با پیاده‌سازی یک حمله‌ی ترکیبی قوی با استفاده از برخی توانایی‌های خاص، آسیب بسیار شدیدی را به دشمنان وارد کنند. در اکثر مواقع، نحوه‌ی شروع یک مبارزه در دست بازیکن است و شما می‌توانید به دشمنان نزدیک شوید یا از فاصله‌ی بسیار دور حمله‌ی خود را آغاز کنید. بر اساس انتخاب‌های شما، دیدی کهکشان در برابر شما تغییر می‌کند و اگر نتوانید در طول بازی متحدان قدرتمندی را پیدا کنید، در مبارزه‌ی آخر خود در برابر سازمان یاد شده، دچار مشکل جدی خواهید شد و ممکن است به کلی شکست بخورید. آینده‌ی بشریت و بقای آن، کاملاً به انتخاب‌های شما در طول بازی بستگی دارد. در بازی، 32 اسلحه‌ی کاملاً متفاوت وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد تا با استراتژی‌های کاملاً متفاوتی وارد مبارزه‌ها شوید. دشمنان بازی تنوع بسیار بالایی دارند و در 7 دسته‌ی اصلی تقسیم می‌شوند که هریک نیروهای نظامی مخصوص به خود را دارند. شخصیت‌های زیادی با داستان‌های مخصوص در بازی وجود دارند که می‌توانند عضو گروه شما شوند و مأموریت‌های فرعی زیادی وجود دارد که در دور اول بازی ممکن است آن‌ها را پیدا نکنید. از این رو، ارزش تکرار بازی برای علاقه‌مندان بالا رفته است و هر دفعه که بازی را از اول آغاز کنید، اشخاص و مراحل جدیدی را پیدا خواهید کرد.

Element: Space یک تجربه‌ی 15 ساعته از یک بازی تاکتیکال را به شما ارائه می‌دهد و تنوع بالایی را در بخش مبارزات بازی قرار داده است. در 24 مرحله‌ی اصلی که شما بازی می‌کنید، مبارزات متفاوت و جدیدی را مشاهده می‌کنید که باعث بالا رفتن ارزش تجربه‌ی این عنوان می‌شود.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-7600K
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 980 / Radeon RX 580
DirectX: Version 12
Storage: 10 GB available space

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel Core i3-4170
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 550 Ti / Radeon HD 7770
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
Additional Notes: Average of 30 frames per second at medium settings and 720p

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Element: Space is a turn-based tactical squad RPG set two-hundred years in the future. As Captain Christopher Pietham, you will lead your crew into battle in order to save humanity from extinction! Travel to the far reaches of spaces, recruit allies, gather equipment, and combat deadly enemies. In battle, you will have to strategically maneuver your squad, utilize cover, and combine your companions’ skills and unique abilities for deadly effect!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.