دانلود بازی Hoa برای PC
دانلود بازی Hoa برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Hoa برای PC

پارسی گیم 2 شهریور 1400 بدون دیدگاه
3,531 بازدید

دانلود بازی Hoa برای کامپیوتر

امروز شاهد ظهور بازی‌های پلتفرمر زیادی در صنعت بازی‌های ویدیویی هستیم. این سبک جذابیت زیادی داشته و به دلیل گیم پلی سرگرم‌کننده‌اش، برای بسیاری از بازیکنان گزینه مناسبی برای گذراندن وقت می‌شود. همین‌طور دست سازندگان برای ایده پردازی و نوآوری در چنین سبکی بسیار بیشتر از سبک‌های دیگر است. بازی Hoa از استودیو Skrollcat یکی از همین عناوین بوده که به‌تازگی منتشر شده است و اتمسفری آرام‌بخش و متفاوت را در طراحی‌هایش ارائه می‌دهد.

اولین نکته‌ای که در این بازی متوجه می‌شوید، سبک و سیاق فانتزی و نقاشی گونه دنیای آن است که زیبایی چشم‌نوازی دارد. تمامی مدل‌ها و طراحی‌ها در این بازی توسط دست نقاشی شده و رنگ‌های زنده و زیبای را پیش چشمان شما به نمایش خواهد گذاشت. درواقع شما با تجربه این بازی، قدم به درون یک نقاشی زنده گذاشته‌اید. بخش داستانی بازی نیز در کنار موسیقی بسیار زیبا و آرام‌بخشی که در پس‌زمینه قرار دارد، روایتی عمیق و جذاب را در دل جنگل فانتزی ما برایتان آماده کرده تا ساعت‌ها در آن سرگرم شوید.

مهم‌ترین ویژگی این بازی، انتقال حس آرامش به بازیکن است و اینجا قرار نیست هیچ استرسی را تجربه کنید. تمام گیم پلی بازی مکانیک‌های پلتفرمر ساده در کنار حل معماها و عبور از موانع است. در طول بازی موجودات جذاب و بامزه دیگری را نیز در کنار کاراکتر خود ملاقات می‌کنید که هرکدام داستان خودشان را داشته و در ماجراجویی‌های شما سهیم می‌شوند. اگر می‌خواهید چندساعتی از دغدغه‌های روزمره خود رها شده و در یک دنیای زیبا و فانتزی غرق شوید، Hoa را به‌هیچ‌عنوان از دست ندهید زیرا تمام عناصر لازم برای بخشیدن حس آرامش به شما را در دل خودش جای داده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Ori and the Will of The Wisps و Hollow Knight را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Hoa با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 (64bit)
Processor: AMD / Intel CPU running at 2.8 GHz or higher
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD/NVIDIA graphic card, with at least 2GB of dedicated VRAM and with at least DirectX 11 and Shader Model 5.1 support: AMD Radeon HD 7870 or NVIDIA GeForce GTX 760 or newer is recommended.
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: Integrated or dedicated DirectX 9 compatible sound card

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 (64bit)
Processor: AMD / Intel processor running at 3.5 GHz or higher
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD/NVIDIA dedicated graphic card, with at least 4GB of dedicated VRAM (or more) and with at least DirectX 11 and Shader Model 5.1 support: NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti or AMD Radeon R9
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: Integrated or dedicated DirectX 9 compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Hoa is a beautiful puzzle-platforming game that features breathtaking hand-painted art, lovely music, and a peaceful, relaxing atmosphere. Experience the magic of nature and imagination as you play the main character, Hoa, on her journey through breathtaking environments back to where it all began.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.