دانلود بازی Breakwaters برای PC
دانلود بازی Breakwaters برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Breakwaters برای PC

پارسی گیم 23 آذر 1400 بدون دیدگاه
3,349 بازدید

دانلود بازی Breakwaters برای کامپیوتر

بسیاری از بازی‌های ویدیویی ماجراجویی‌های مهیج و سرگرم‌کننده‌ای را در قالب یک دنیای مجازی به خورد مخاطبان می‌دهند. برخی بازی‌ها تمرکز بیشتری روی گشت‌وگذار و اکتشاف بازیکنان در محیط گذاشته و آن‌ها را درگیر ماجراجویی‌های مهیجی می‌کنند. دنیای ساخته‌شده توسط این سبک از بازی‌ها معمولاً وسیع بوده و شکلی فانتزی دارد. بازی Breakwaters از استودیو Soaring Pixels Games عنوانی اکشن و ماجرایی بوده که در آن باید ماجراجویی‌های جذابی در یک منطقه ساحلی زیبا و فانتزی را تجربه کنید.

کاراکتر شما در این بازی باید تلاش کند در این منطقه جذاب که کنار یک اقیانوس بزرگ قرار دارد زندگی کرده و با چالش‌های آن دست و پنجه نرم کند. جدای از گرافیک زیبا و چشم‌نواز بازی که این سرزمین ساحلی را به تصویر کشیده است، عناصر مهمی در گیم پلی وجود دارند که بازی Breakwaters منحصربه‌فرد و سرگرم‌کننده می‌کنند. تعامل کاراکتر شما با آب یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گیم پلی بازی است و تغییرات زیادی در منطقه ایجاد می‌کند.

شما با ساختن دیوار آب اقیانوس را مهار کرده، آن را در محلی ذخیره می‌کنید و یا به کمک کریستال‌هایی جادویی که در دنیا پیدا می‌شود، می‌توانید محل جریان آب را تغییر دهید. این منطقه اقیانوسی دارای موجوداتی قدرتمند و جادویی به اسم Titan بوده که مهاجم هستند و خطر مهمی برای شما محسوب می‌شوند. مبارزه با آن‌ها در کنار ساخت‌وساز پناهگاه و کنترل منابع مهمی مثل چوب و آب از دیگر نکاتی است که باید به آن دقت کنید.

بازی چرخه روز و شب کاملی داشته و عناصر Survival نیز در آن قوی پیاده‌سازی شده است. شما علاوه بر گشت‌وگذار و اکتشاف این دنیای مرموز و زیبا، باید تجهیزات مناسبی برای زنده ماندن بسازید، منابع حیاتی را برای خود فراهم کرده و سر پناهی در برابر خطرهای احتمالی بنا کنید. این بازی لذت ماجراجویی در کنار اقیانوس را برای شما فراهم خواهد کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Valheim و Rust را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Breakwaters با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: win10
Processor: 2.8g+ 4+ cores
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Geforce 970 (4 gigs ram)
Network: Broadband Internet connection
Storage: 4 GB available space
Additional Notes: Win7 is not currently supported due to OS compatability issues

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: win10
Processor: Faster is better
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Geforce 2070
Network: Broadband Internet connection
Storage: 4 GB available space
Additional Notes: Win7 is not currently supported due to OS compatability issues

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Explore a procedural world with dangerous ocean depths and massive Titans in an Exploration Survival game that changes the way you interact with water.
Displace water with powerful crystals harvested from the world, delve into its depths to collect rare resources, build walls to contain the ocean or block the waves, and help the people rebuild from the constant destruction. Titans, artifacts from a dead civilization beneath the waves, roam the world causing destruction. Survive with what you can harvest from the land, trade with passing fishermen or at ports, and voyage across the world through deadly storms to find new adventures.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.