دانلود بازی Shardlight برای PC
دانلود بازی Shardlight برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Shardlight برای PC

پارسی گیم 21 بهمن 1400 بدون دیدگاه
1,917 بازدید

دانلود بازی Shardlight برای کامپیوتر

بازی‌های سبک Point & Click را می‌توان ساده‌ترین عناوین در صنعت بازی‌های ویدیویی شناخت زیرا برای پیشروی در آن‌ها تنها به یک موس نیاز خواهید داشت. این دسته از بازی‌ها معمولاً روایت‌های جذاب و سرگرم‌کننده‌ای را در کنار معماهای نوآورانه به خورد مخاطب می‌دهند زیرا سازندگان زمان بیشتری برای تمرکز بر روی این عناصر به‌جای گیم پلی داشته‌اند. بازی Shardlight از استودیو Wadjet Eye Games عنوانی سرگرم‌کننده در دنیایی آخرالزمانی بوده که شما را در نقش زنی ماجراجو، وارد ماجراهای پرمخاطره و مهیجی می‌کند.

استودیو Wadjet Eye Games مهارت خاصی در ساخت بازی‌های Point & Click داشته و اکثر بازی‌های آن‌ها نیز در همین ژانر هستند. بازی در دنیایی جریان دارد که به دلیل جنگ‌های اتمی، تمامش تبدیل به خرابه شده است. پس از آن تنها بیماری، فقر، گرسنگی و مرگ در سراسر دنیا یافت می‌شود. گروهی به اسم Aristocrats که هویت نامعلومی دارند بر بقایای این دنیای نابودشده حکومت می‌کنند و بر همه چیز اختیار تام دارند. این قدرت به آن‌ها دسترسی به منابع آب، غذا و همچنین دارو و واکسن برای بیماری‌ها را می‌دهد و به انتخاب آن‌ها بوده که چه کسی زنده بماند و چه کسی لایق مردن است. شما در نقش زنی به اسم Amy Wellard وارد ماجرا می‌شوید تا علاوه بر پیدا کردن درمانی برای بیماری واگیردار، رازهای پشت پرده این حکومت را برملا کنید.

گیم پلی بازی مانند تمامی عناوین Point & Click ساده بوده و نیازمند دقت شما در عناصر محیط‌های دوبعدی و حل معماها است. بخشی از بازی نیز به دیالوگ‌ها و گفت‌وگو بین کاراکترهای مختلف اختصاص دارد و صداگذاری خوبی برای هر کدام پیاده‌سازی شده است. برای پیشروی در این بازی، فقط به یک موس، قدرت تفکر و دقت در مشاهدات نیاز خواهید داشت.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Sable و Scape Simulator را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Shardlight با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows ME or higher
Processor: Pentium or higher
Memory: 64 MB RAM
Graphics: 640×400, 32-bit colour: 700 Mhz system minimum
DirectX: Version 5.2
Storage: 2 GB available space
Sound Card: All DirectX-compatible sound cards

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows ME or higher
Processor: Pentium or higher
Memory: 64 MB RAM
Graphics: 640×400, 32-bit colour: 700 Mhz system minimum
Storage: 2 GB available space
Sound Card: All DirectX-compatible sound cards

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The world ended on the day the bombs fell. Since then, it’s always been like this: disease, hunger, death. The ruling Aristocrats — a faceless oligarchy that controls all resources — have unchallenged authority. There’s never enough food, water, or vaccine to go around. The rich receive regular doses of vaccinations in exchange for their unconditional government support. The poor live in fear, superstition, and squalor until they die.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.