دانلود بازی The Dead Tree of Ranchiuna برای PS5
دانلود بازی The Dead Tree of Ranchiuna برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی The Dead Tree of Ranchiuna برای PS5

پارسی گیم 20 بهمن 1400 1 دیدگاه
899 بازدید

دانلود بازی The Dead Tree of Ranchiuna برای پلی استیشن 5

امروزه کیفیت بازی‌های مستقل ساخته شده در سطح بالایی قرار دارد و استودیوهای کوچک، عناوین جذاب و لذت بخشی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. اکنون می‌توان طیف گسترده‌ای از بازی‌های جذاب در ژانرهای مختلف پلتفرمر، ماجرایی و معمایی را در قالب عناوین مستقل تجربه کرد و از آن‌ها لذت برد. بازی The Dead Tree of Ranchiuna از استودیو Tonguc Bodur عنوانی کوتاه و ماجرایی بوده که بخش‌های تاریک جامعه را با استفاده از المان‌های فانتزی و گشت‌وگذار به خوردتان می‌دهد.

داستان بازی در مورد مردی است که به‌تازگی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده و به روستای محل تولدش برگشته است. او به‌زودی می‌فهمد که هیچ‌کس در این روستا حضور ندارد و تصاویری از رویدادهای گذشته برای او نمایان می‌شود. این بازی ماجراهای مرموز و جذابی را در قالب دنیای سه‌بعدی‌اش به خوردتان می‌دهد و علاوه بر محیط‌های واقعی، عناصر فانتزی و سورئال را نیز داخل مراحل طراحی کرده تا تجربه لذت‌بخش‌تری از گشت‌وگذار در آن داشته باشید.

گیم پلی بازی در سبک Walking Simulator یا همان شبیه‌ساز قدم زدن است که تأکید خاصی بر گشت‌وگذار و اکتشاف دارد. تجربه بازی با زاویه دوربین اول‌شخص انجام شده و در طول مسیر، موسیقی دل‌نشینی نیز همراهتان خواهد بود. اتمسفر قوی، محیط‌های زیبای سه‌بعدی، دیالوگ‌های تأثیرگذار و مراحل مخفی از دیگر ویژگی‌های بارز این بازی هستند. خود شخصیت اصلی که کنترل می‌کنید، راوی داستان بوده و به همین دلیل ارتباط نزدیکی با او خواهید گرفت. هدف اصلی ارائه یک داستان جذاب در اتمسفری عمیق و گیرا به بازیکن است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Outer Wilds و Escape Simulator را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Dead Tree of Ranchiuna با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Fantasy combines with cruel reality in one man’s journey to learn the truth surrounding his derelict hometown!
Witness the soul-searching journey of a university graduate as he returns to the village where he grew up. Upon his arrival, he finds the place deserted and instead witnesses visions of an incident that happened there some time ago, including another’s return to the village unaware of what lay before them. These visions are of various times and places, leaving the player to search for clues and unravel the surrounding mystery.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    حسین

    مهمان

    سلام برنامه ای برای قرار دادن بازی های xbox series x و s ندارید؟ امید ما به شماست

    پاسخ دهید