بتا بازی Overwatch 2
محمد صادق شجاعی

شایعه: نسخه بتا بازی Overwatch 2 به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت

محمد صادق شجاعی 20 بهمن 1400 بدون دیدگاه
191 بازدید

بر اساس جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت Blizzard با وجود تمامی موانع و مشکلات، همچنان در حال پیگیری روند ساخت دومین بازی سری Overwatch بوده و طبق شایعات نسخه بتا بازی Overwatch 2 به زودی ارائه خواهد شد.

شرکت بلیزارد و به طور کلی شرکت Activision Blizzard در طی سال‌های اخیر اتفاقات و فراز و نشیب‌های مختلفی را پشت سر گذاشته است. این شرکت با اتهامات متعدد سوء استفاده و آزار و اذیت کارکنان رو‌به‌رو شده است. همچنین شرکت مایکروسافت با پرداخت مبلغ هنگفتی مالکیت شرکت اکتیویژن بلیزارد را در اختیار گرفت. بازی Overwatch یکی از مشهور‌ترین محصولات شرکت بلیزارد است که میلیون‌ها بازیکن از تجربه آن لذت برده‌اند و منتقدین آن را در بین بهترین آثار تاریخ صنعت ویدیو گیم معرفی کرده‌اند.

در سال 2019، شرکت Blizzard اقدام به معرفی بازی اورواچ 2 کرد. این اثر بیشتر روی تجربه PvE تمرکز داشته و حالت‌های مختلفی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که در آن‌ها باید با هوش مصنوعی مبارزه کنند. روند ساخت بازی اورواچ 2 چندان بدون مشکل نبوده و آشفتگی‌ها و تاخیر‌های متعددی را تجربه کرده است. ظاهرا به زودی این شرایط تغییر خواهد کرد؛ زیرا طبق شایعات نسخه بتا بازی Overwatch 2 در دسترس قرار خواهد گرفت.

دو تن از کاربران شبکه اجتماعی توییتر به نام‌های Helba_The_AI و OverwatchCaval متوجه شده‌اند که نسخه سازندگان جدید بازی اورواچ با پسوند 2.00 اخیرا روی سرویس Battle.net آپلود شده است. وب‌سایت BlizzTrack نیز خبر مشابهی را اعلام کرده است. با توجه به این که نسخه 2.00 مستقیما پس از نسخه 1.68 ایجاد شده، بسیاری از بازیکنان آن را به معنای نسخه بتا اورواچ 2 در نظر گرفتند. علاوه بر این به طور همزمان Overwatch Demo 2 نیز در Battle.net بارگذاری شده است.

بتا بازی Overwatch 2

بخش‌هایی از محتوا‌های بازی Overwatch 2 با اورواچ مشترک هستند

اگر چه تا‌کنون تاریخ انتشار بازی Overwatch 2 اعلام نشده است، اما اواخر سال گذشته شرکت بلیزارد از تاخیر در انتشار بازی اورواچ 2 و بازی Diablo 4 خبر داد. در صورتی که زمان زیادی تا انتشار باقی مانده باشد، ارائه نسخه بتا می‌تواند توجه بسیاری از بازیکنان و علاقه‌مندان به بازی اورواچ را جلب کند. در قالب این اقدام شرکت Blizzard می‌تواند آماده انتشار نسخه کامل بازی اورواچ 2 شود. بسیاری از طرفداران سری اورواچ به تحقق این امر امیدوار هستند.

در سپتامبر سال گذشته تایید شد که در مسابقات Overwatch League 2022 از نسخه اولیه بازی اورواچ 2 استفاده خواهد کرد. این مسابقات در ماه آوریل 2022 برگزار خواهد شد. بنابراین پیش‌بینی می‌شود که نسخه بتا بازی اورواچ 2 در هفته‌های منتهی به ماه آوریل در دسترس قرار بگیرد. لازم به ذکر بوده که خبر استفاده از نسخه اولیه بازی Overwatch 2 در مسابقات اورواچ لیگ 2022 پیش از تاخیر در انتشار این بازی اعلام شده است. بنابراین پابرجا بودن این امر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

نظر شما در مورد ارائه احتمالی نسخه بتا بازی Overwatch 2 چیست؟ آیا این اثر جزو بازی‌های مورد‌انتظار شما است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.