Archlight-Rumble
یحیی رحیمی

بازی موبایل وارکرفت به نام Arclight Rumble معرفی شد

یحیی رحیمی 14 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
1,371 بازدید

اکتیویژن بلیزارد در ماه فوریه امسال از ساخت بازی موبایل وارکرفت خبر داد و فهمیدیم که این مجموعه پرطرفدار نیز همانند دیابلو در راه گوشی‌های موبایل است. پس از آنکه زمان معرفی بازی موبایل Warcraft اعلام شد؛ بلیزارد رسماً از بازی رونمایی کرد. این محصول جدید در ژانر «دفاع از برج» یا تاور دیفنس قرار دارد و قرار است تحت عنوان بازی Arclight Rumble برای اندروید و iOS منتشر شود.

به گزارش پارسی گیم، بازی Arclight Rumble ژانرهای استراتژی و دفاع از برج را ترکیب کرده است و بازی‌کنان باید از میان پنج نژاد مختلف بازی که شامل Alliance، Horde، Beast، Blacrock و Undead می‌شوند؛ یکی را انتخاب کنند. هر کدام از این نژادها دارای قابلیت‌های مخصوص و قدرت‌های ویژه هستند هنگام دفاع به کمک بازی‌کن خواهند آمد. با انتخاب رهبر یکی از این نژادها، روند بازی شروع می‌شود که تفاوت‌های اساسی با وارکرفت دارد.

اهداف هر دست از بازی به نقشه‌ای که انتخاب می‌کنید بستگی دارد. بلیزارد قول افزودن 70 نقشه مختلف هنگام انتشار بازی Arclight Rumble را داده است. این نقشه‌ها هر کدام دارای طراحی منحصر به فردی هستند تا بازی‌کننده را به طرز تازه‌ای به چالش بکشند. در نهایت حالت‌های مختلف مبارزه مانند رقابت با غول‌آخرها گنجانده شده است تا بازی‌کنان از روند تکراری خسته نشوند.

بازی Arclight Rumble وارکرفت موبایل

Arclight Rumble بازی موبایل وارکرفت

گیم‌پلی بازی به این صورت است که باید نیروهای خود را که شامل سربازان با ویژگی‌های مختلف هستند را در نقشه و مکان‌های مخصوص قرارداد تا جلوی حمله دشمن گرفته شود. بازی‌کننده می‌تواند با جمع‌آوری طلا و آیتم‌های داخل نقشه، سربازان بیشتری را به میدان نبرد بفرستد و از قلعه خود دفاع کند. در ابتدا تنها تعداد محدودی از سربازها در اختیار شماست و سپس این تعداد بسته به میزان طلا شما افزایش پیدا می‌کند.

بازی موبایل وارکرفت از حالت‌های مختلفی همچون PvE، سیاه‌چال، PvP و کوآپ پشتیبانی می‌کند. بلیزراد قول افزودن یک سیاه‌چال جدید را به‌صورت هفتگی داده است و قرار است پشتیبانی از این بازی تا سال‌ها ادامه داشته باشد. توسعه‌دهندگان فعلاً اطلاعات چندان زیادی در مورد ماهیت بازی منتشر نکرده‌اند و قرار است که نسخه آزمایشی بازی که برای چندین کشور محدود منتشر می‌شود؛ اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار دهد.

بازی Warcraft Arclight Rumble در ادامه روند ورود اکتیویژن بلیزارد به دنیای بازی موبایل است و این شرکت امیدوار است که کسب و کار آنها در این عرصه سودآوری بیشتری داشته باشد. پرونده حقوقی اکتیویژن بلیزراد همچنان در جریان است و تیم مدیریت از سهام‌داران درخواست کرده که رأی منفی خود را به گزارش‌های پیرامون این شرکت اعلام کنند تا بتوانند قضیه را به صورت داخلی حل کنند. پرونده خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت نیز همچنان در جریان است و سهام‌داران به فروش اکتیویژن رأی مثبت داده‌اند.

منبع: EuroGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.