بازی GTA 6
یحیی رحیمی

تعداد لایک های توییت معرفی GTA 6 رکورد تریلر فیلم اونجرز را شکست

یحیی رحیمی 17 بهمن 1400 بدون دیدگاه
679 بازدید

تائید ساخت بازی GTA 6 اتفاق بسیار مهمی بود که توجهات بسیار زیادی را به خود جلب کرد. بررسی میزان استقبال کاربران توییتر از توییت معرفی GTA 6 نشان می‌دهد که این توییت از تریلر فیلم Avengers: Endgame بیشتر دیده شده و لایک شده است. میزان لایک توییت معرفی جی تی ای 6 از مرز پانصد هزار لایک گذشته است و رکوردهای باورنکردنی را جابه‌جا کرده است.

طبق آخرین اخبار بازی، توسعه بازی GTA 6 به‌خوبی پیش می‌رود و راک استار از توسعه بازی رضایت دارد. توییت کوتاه منتشرشده به باور بسیاری، اهمیت چندان زیادی نداشت و همه می‌دانستند که بازی جدید در حدست ساخت است. شایعاتی از مشکلات توسعه GTA 6 منتشر شده بود و توسعه محتوای جدید برای بازی GTA V و Red Dead Redemption 2، منابع استودیو را محدود کرده و حال می‌دانیم که اولویت اصلی با جی تی ای 6 است.

ساخت نسخه جدید Grand Theft Auto 6 توسط یک توییت کوتاه و همچنین بیانیه‌ای مطبوعاتی در وب‌سایت راک استار تائید شد. اعلام اینکه فرایند ساخت بازی به‌خوبی پیش می‌رود؛ نشان از شروع زودهنگام توسعه بازی در سال‌های پایانی 2020 دارد. همین توییت کوتاه، بیش از نیم میلیون بار لایک شده است که برای توییتر، رقم فوق‌العاده‌ای است. آخرین بار، میزان لایک توییت نزدیک 600 هزار لایک قرار داشت و آخرین بار که چنین اتفاقی افتاد؛ هنگام پخش تریلر نهایی فیلم Avengers: Endgame بود. ویدیو این فیلم، 325 هزار بار لایک شده بود که به‌مراتب کمتر از میزان لایک توییت شرکت راک استار است.

معرفی GTA 6 جی تی ای 6

GTA 6 به دنبال رکوردزنی

محبوبیت بازی جی تی ای بر کسی پوشیده نیست و طرفداران سالها است منتظر دریافت اطلاعاتی جزئی از بازی جدید هستند. گزارش‌ها حاکی از انتشار بازی در سال‌های 2024 یا 2025 است و فعلاً هیچ اطلاعاتی در مورد این اثر جهان آزاد منتشر نشده است. احتمالاً تنها توییتی که بتواند رکورد لایک معرفی GTA 6 را بشکند؛ ویدیو رونمایی از روند و شخصیت‌های بازی خواهد بود که طرفداران بی‌صبرانه منتظر آن هستند. تعدادی از اینسایدرها فاش کرده‌اند که جی تی ای جدید، روند تازه‌ای پیش گرفته است و تفاوت‌های اساسی با نسخه‌های پیشین دارد.

راک استار علاوه بر معرفی جی تی ای 6، زمان انتشار ریمستر GTA V برای نسل نهم را اعلام کرده است. تام اندرسون به‌تازگی از شروع ساخت Bully 2 خبر داده است و راک استار روزهای شلوغی را سپری می‌کند. از آنجایی که این بازی‌ساز آمریکایی، علاقه‌ای به برگزاری رویداد زنده به‌منظور معرفی بازی ندارد؛ منتظر انتشار ویدیو معرفی بازی جدید در ماه‌ها یا احتمالاً سال‌های آینده باشید. نظر شما در مورد رکورد لایک توییت معرفی GTA 6 چیست؟

منبع: Screenrant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.