بازی Hextech Mayhem
محمد صادق شجاعی

نسخه موبایل بازی Hextech Mayhem به صورت انحصاری از طریق نتفلیکس منتشر شد

محمد صادق شجاعی 15 بهمن 1400 بدون دیدگاه
379 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، نسخه موبایل بازی Hextech Mayhem که اثری فرعی از بازی League Of Legends محسوب می‌شود، به صورت انحصاری از طریق نتفلیکس منتشر شده است.

بازی League of Legends نامی شناخته شده برای بازیکنان سراسر دنیا است. این محصول شرکت Riot Games به واسطه ویژگی‌های مختلف خود به خصوص گیم‌پلی هیجان‌انگیز و شخصیت‌پردازی بی‌نظیر، میلیون‌ها بازیکن را جذب کرده است. در حال حاضر بازی لیگ اف لجندز بزرگترین مسابقات Esport را در قالب League of Legends World Championship برگزار می‌کند. محبوبیت بازی League of Legends باعث شده که شرکت رایت گیمز اقتباس‌های مختلف آن را منتشر کند. از بین این اقتباس‌ها می‌توان به سریال Arcane و بازی League of Legends: Wild Rift اشاره کرد. یکی دیگر از این آثار فرعی، بازی Hextech Mayhem است که مدتی پیش در دسترس قرار گرفت. حال شبکه نتفلیکس اعلام کرده که حق انتشار انحصاری نسخه موبایل بازی مذکور را در اختیار گرفته است.

شبکه Netflix به تازگی دو بازی موبایل جدید را برای مشترکین خود منتشر کرده است. اولین اثر تازه این شبکه، بازی Dungeon Dwarves است. در این بازی Dungeon Crawl به عنوان گروهی از دورف‌ها، باید سیاه‌چاله‌های مختلفی را کاوش کنید. دیگر اثر جدید شبکه نتفلیکس، بازی Hextech Mayhem بوده که در قالب آن کنترل شخصیت Ziggs را بر‌عهده می‌گیرد. بازیکنان وظیفه دارند در راه ساخت بزرگترین بمب دنیا به این شخصیت کمک کنند.

در نوامبر گذشته و به مناسبت نمایش سریال Arcane ، شرکت Riot Games اقدام به معرفی بازی Hextech Mayhem کرد. این اثر که توسط Choice Provisions و در سبک Rhythm Runner ساخته شده، کنترل بمب‌ساز دیوانه‌ای به نام Ziggs را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. در این بازی باید با حرکت در امتداد Piltover و جمع‌آوری آیتم‌های مورد‌نیاز، بمب‌های قوی‌تر بسازید. بازیکنان باید در زمان مناسب دکمه‌های خواسته شده را فشار دهند تا از سد مامورین و موانع عبور کنند.

بازی Hextech Mayhem

بازی Hextech Mayhem تنها یکی از آثار فرعی لیگ اف لجندز است

بازی Hextech Mayhem در ابتدا روی کامپیوتر و در مدت کوتاهی در دسترس کاربران کنسول نینتندو سوییچ قرار گرفت. با این حال انتشار انحصاری نسخه موبایل این اثر از طریق پلتفرم بازی‌ شبکه نتفلیکس باعث تعجب بسیاری از بازیکنان شد. شبکه Netflix پس از آن که فیلم و سریال را تحت سلطه خود گرفت، از مدتی پیش اقدام به ارائه بازی‌های موبایل از طریق اپ خود کرده است. در حال حاضر شبکه مذکور دارای 14 بازی مختلف از جمله Stranger Things: 1984 ،Card Blast ،Teeter Up ،Shooting Hoops و Asphalt Xtreme است.

هم‌اکنون هر دو بازی Dungeon Dwarves و Hextech Mayhem از طریق اپ نتفلیکس روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس قرار دارند. همانطور که گفت شده بازی Hextech Mayhem انحصاری نتفلیکس محسوب می‌شود. در نتیجه این اثر را نمی‌توانید از طریق گوگل پلی یا اپ استور دریافت کنید.

نظر شما در مورد انتشار انحصاری نسخه موبایل بازی Hextech Mayhem از طریق نتفلیکس چیست؟ آیا این اثر را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.