دانلود بازی Hextech Mayhem A League of Legends Story برای PC
دانلود بازی Hextech Mayhem A League of Legends Story برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Hextech Mayhem A League of Legends Story برای PC

پارسی گیم 27 آبان 1400 2 دیدگاه
3,366 بازدید

دانلود بازی Hextech Mayhem A League of Legends Story برای کامپیوتر

قطعاً اگر درگیر صنعت بازی‌های ویدیویی باشید و خودتان را گیمر بدانید، نام بازی League of Legends را شنیده‌اید. این بازی که توسط استودیو Riot Games ساخته شده است در کنار بازی Dota 2 یکی از محبوب‌ترین عناوین سبک MOBA بوده و میلیون‌ها بازیکن در سرتاسر دنیا دارد. به‌تازگی استودیو Riot Games تصمیم گرفته عناوین متفاوتی در سبک‌های متنوع و با محوریت دنیای League of Legends منتشر کند. از کارت بازی Legends of Runeterra گرفته تا بازی Hextech Mayhem A League of Legends Story که در سبک مخصوص Rhythm-Runner طراحی شده است.

قبل از هر چیز بهتر است ایده‌ای از سبک Rhythm-Runner داشته باشید. این بازی‌ها به دارا بودن گیم پلی بسیار سریع و مهیج معروف هستند که بر مبنای ریتم خاصی که معمولاً با موسیقی همراه می‌شود، طراحی شده است. کاراکتر اصلی شما در محیطی شبیه به مراحل پلتفرمرهای دوبعدی حرکت کرده، به‌ مرور زمان سرعتش بیشتر می‌شود و در طول مسیر باید از بلوک‌های مخصوصی که نمایان هستند هم عبور کند. عبور از روی این بلوک‌ها نت‌های موسیقی را می‌نوازد و امتیاز بیشتری نصیبتان می‌کند. چالش بازی زمانی آغاز می‌شود که سرعت کاراکتر شما بسیار بالا رفته و ریتم تندی را باید در طول مسیر حفظ کنید.

بازی Hextech Mayhem A League of Legends Story در دنیای جذاب League of Legends جریان دارد و داخلش کاراکترهای معروفی از آن بازی را ملاقات خواهید کرد. شهر آینده‌گرایانه و مدرن Piltover مکان اصلی بازی بوده و در کنار شخصیت Ziggs و یارانش باید در آن ماجراجویی کنید. همه‌چیز در مورد سرعت، هرج‌ومرج و گیم پلی اعتیادآوری است که این بازی در اختیار شما قرار می‌دهد. نوار امتیاز شما با عنصر Chaos مشخص می‌شود و هرچه سرعت بیشتری داشته باشید و بلوک‌های صحیح بیشتری جمع کنید، مقدارش بیشتر می‌شود. پریدن به‌موقع و استفاده از بمب‌های Ziggs نکته کلیدی برای پیروزی در بازی است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Beat Saber و Cuphead را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Hextech Mayhem A League of Legends Story با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i3-4130
Memory: 6 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 650 or Radeon HD 7770 (2 GB VRAM required)

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64-bit
Processor: AMD Phenom II X4 965
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Radeon Vega 8

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In this fast-paced rhythm runner, every action has an explosive reaction and no amount of mayhem is too much. Take on the role of yordle and Hexplosives expert Ziggs as you rampage through the neighborhoods of Piltover.
Bomb, bounce, and bop to the beat of the music to avoid obstacles, disarm enemies, and light fuses to achieve maximum chaos. Cause musical mayhem while outrunning no-fun-allowed Heimerdinger in your quest to build the greatest bomb the world has ever seen!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    yosuf

    مهمان

    سلام آیا کرک شده ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به yosuf

      پشتیبانی

      سلام
      بله کرک شده