دانلود بازی Blackwell Unbound برای PC
دانلود بازی Blackwell Unbound برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Blackwell Unbound برای PC

پارسی گیم 14 بهمن 1400 بدون دیدگاه
1,301 بازدید

دانلود بازی Blackwell Unbound برای کامپیوتر

یکی از بهترین سبک‌ها برای طراحی بازی‌های معمایی جذاب، سبک Point & Click است که با استفاده از مکانیک‌های ساده گیم پلی، روایت‌های جذاب و پرعمقی را به خورد مخاطبان می‌دهد. این دسته از بازی‌ها صرفاً برای پیشروی در مراحل به کلیک‌های موس شما و صد البته، مهارت مشاهده و دقت در عناصر محیط نیاز دارند. بازی Blackwell Unbound از استودیو Wadjet Eye Games عنوانی ساده و معمایی با همین ویژگی‌ها بوده که شما را درگیر وقایع جذاب و مرموزی در شهر منهتن می‌کند.

بازی در سال 1973 میلادی جریان دارد. شما با صدای گوش‌نواز سازی زیبا، وارد محیط بازی خواهید شد، محیطی که در شهر منهتن و جزیره‌ای به اسم Roosevelt شناخته می‌شود. تعدادی از وقایع مرموز، این قسمت را وارد هرج‌ومرج کرده و هرچند بسیاری از اهالی شهر از آن بی‌خبر هستند، اما در ارتباط نزدیکی با آن قرار دارند. شما در نقش یک زن جوان به اسم Lauren Blackwell قرار خواهید گرفت که توانایی ارتباط با ارواح مردگان را دارد. در کنار او، روح کارآگاهی زبده و ماهر به اسم Joey Mallone قرار دارد که راهنمایی‌اش کند. هدف اصلی شما، پیدا کردن قاتل خطرناکی بوده که ممکن است در هر لحظه، دست به جنایت بزرگ و جدیدی بزند.

محیط‌های پیکسلی و دوبعدی بازی با استفاده از عناصر ساده‌ای ساخته شده‌اند و سبک گیم پلی Point & Click تجربه‌ای ساده و لذت‌بخش را داخل این بازی به خوردتان می‌دهد. به‌عنوان یک بازی معمایی و جذاب، شما باید با دقت در عناصر محیط، پیدا کردن سرنخ‌ها و استفاده از قدرت تفکر خود، معماها را حل کرده و از سد موانع عبور کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Disco Elysium را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Blackwell Unbound با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS:Windows ME or higher
Processor:Pentium or higher
Memory:64 MB RAM
Graphics:640×400, 32-bit colour: 700 Mhz system minimum
DirectX®:5.0
Hard Drive:200 MB HD space
Sound:All DirectX-compatible sound cards

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The year is 1973. The sound of a lone, ethereal saxophone drifts over the Roosevelt Island promenade, while a series of accidents plague a midtown construction site. The citizens of Manhattan take no notice of these events, let alone think they are connected.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.