دانلود بازی The First Tree برای PC
دانلود بازی The First Tree برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The First Tree برای PC

پارسی گیم 9 بهمن 1398 بدون دیدگاه
5,666 بازدید

دانلود بازی The First Tree برای کامپیوتر

بازی The First Tree جدیدترین ساخته‌ی بازی‌ساز معروف David Wehle است که به‌تازگی برای کامپیوترهای شخصی منتشرشده، این بازی‌ساز به‌تنهایی وظیفه‌ی ساخت این بازی را برعهده‌گرفته و چند سال از عمر خود را صرف ساخته و توسعه‌ی این بازی کرده است، The First Tree یک بازی در ژانر ماجراجویانه است که دو داستان بسیار تأثیرگذار و تاریک را در دنیایی زیبا و جادویی روایت می‌کند، سیر داستانی این بازی آن‌قدر جذاب و درگیر کننده است که شما پس از پایان این بازی تا مدت‌ها آن را فراموش نخواهید کرد.

بازی The First Tree دو داستان متفاوت را به‌صورت هم‌زمان روایت می‌کند، شما در بازی کنترل یک روباه و یک پسربچه را در دست دارید، روباه که در جنگلی سرگردان شده به دنبال خانواده‌ی خود می‌گردد و امیدوار است که دوباره به آغوش خانواده‌ی خود برگردد، پسربچه نیز در آلاسکا به دنبال پدر گم‌شده‌ی خود می‌گردد شما اگر داستان بازی را دنبال کنید به ارتباط بین روباه و پسربچه پی خواهید برد.

گیم پلی The First Tree به‌صورت جهان بازطراحی شده و شما می‌توانید به‌صورت آزادانه در محیط بازی به جستجو بپردازید، شما برای طی کردن مراحل و جلو رفتن در سیر داستانی باید به جستجو در محیط بازی، پیدا کردن آیتم‌ها و حل معماها بپردازید. بعد از داستان بدون شک جذاب‌ترین بخش The First Tree گرافیک چشم‌نواز و خیره‌کننده‌ی آن است، گرافیک هنری بازی به‌قدری خوب کارشده که شما به‌عنوان بازیکن غرق در اتمسفر و داستان بازی خواهید شد، رنگ‌بندی‌ها و نورپردازی بازی طوری انتخاب و طراحی‌شده‌اند که شما کاملاً حس لبخندی تلخی که در بازی هست را احساس می‌کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های بازی The First Tree موسیقی متن‌های گوش‌نواز آن است که کمک بزرگی به اتمسفر بازی کرده‌اند.

The First Tree یک بازی بی‌نظیر در ژانر ماجراجویانه با داستانی متحیرکننده و گرافیکی چشم‌نواز است که تجربه‌ی آن را به هر گیمری پیشنهاد می‌کنم.

در ادامه برای دانلود بازی The First Tree با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP SP2+
Processor: 2.4GHz CPU Dual Core
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 750 / Radeon R7 260X with 1GB Memory
Storage: 4 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card
Additional Notes: Only the Xbox 360 controller for PC is officially compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows XP SP2+
Processor: 2.4GHz CPU Dual Core
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 750 / Radeon R7 260X with 1GB Memory
Storage: 4 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card
Additional Notes: Only the Xbox 360 controller for PC is officially compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

From the creator of Home is Where One Starts… comes The First Tree, a third-person exploration game centered around two parallel stories: a fox trying to find her missing family, and a son reconnecting with his father in Alaska. Players take control of the fox on a poignant and beautiful journey that crescendos at the source of life, and perhaps result in an understanding of death. Along the way, players can uncover artifacts and stories from the son’s life as he becomes intertwined in the fox’s journey towards The First Tree.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.