دانلود بازی Tetragon برای PC
دانلود بازی Tetragon برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Tetragon برای PC

پارسی گیم 25 دی 1400 بدون دیدگاه
2,670 بازدید

دانلود بازی Tetragon برای کامپیوتر

یکی از سبک‌هایی که اجازه ایده پردازی و نوآوری زیادی به سازندگان می‌دهد، بازی‌های معمایی بوده که تنوع بسیار بالایی نیز دارند. تمرکز اصلی این سبک، ارائه معماها و پازل‌های نوآورانه و جدید است و معمولاً روایت‌های داستانی در آن‌ها به‌شدت جذاب و سرگرم‌کننده هستند. این بازی‌ها اغلب توسط استودیوهای مستقل و کوچک ساخته می‌شوند. بازی Tetragon از استودیو Cafundo Estudio عنوانی تلفیقی از سبک معمایی و پلتفرمر بوده که ماجراهای جذابی را در ابعاد مختلف واقعیت برای شما روایت می‌کند.

این بازی مملو از هزارتوهای مرموز، معماهای حل‌نشده و چالش‌های سخت است. هدف اصلی شما جابه‌جایی بلوک‌های مختلف و توجه به جهت جاذبه در هر مرحله است. داستان بازی در مورد یک نجار تنها بوده که در جست‌وجوی پسرش، عازم ماجرایی پرمخاطره شده است و شما باید با دستان پرتوان خود او را راهنمایی کنید. دنیای بازی حول شیء قدرتمند و درخشانی به اسم TetraGen شکل گرفته و تمامی ابعادش از این شیء تأثیرپذیر هستند. این موضوع باعث شده تا جهان‌های موازی بسیاری شکل بگیرند. قدرت TetraGen در اختیار شما قرار گرفته تا با حل معماها و پازل‌ها، دنیا را نجات دهید و نجار را به پسرش برسانید.

بازی شامل 40 مرحله مختلف در 3 دنیای جادویی بوده که در هر کدام باید معماهای مختلفی را در سبک پلتفرمر تجربه کنید. تغییر زاویه جاذبه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اصلی گیم پلی بوده که از در عبور از موانع مختلف به شما کمک خواهند کرد. طراحی نوآورانه معماها، استفاده از عناصر پلتفرمر، داستانی جذاب بین پدر و پسر و دنیاهای موازی، ماجراجویی شما در این بازی را به‌شدت لذت‌بخش و سرگرم‌کننده خواهند کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Ori and the Blind Forest و Webbed را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Tetragon با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / 8 / 8.1 / 10
Processor: 2.5 GHz (Single Core) or 2 GHz (Dual Core)
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 9.0 compatible
DirectX: Version 9.0
Storage: 710 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Welcome to Tetragon – a vast mysterious universe of unique game mechanics, puzzles, magical mazes, and challenges! It’s a real challenge for those who enjoy the games in the vein of The Room, The Witness and The Talos Principle.
Your goal is to move planes with a spinning world gravity. Using the power of TetraGen move the ground and the towers to guide the brave lumberjack Lucios through the scattered worlds and find his lost son!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.