دانلود بازی Edge Of Eternity برای PS5
دانلود بازی Edge Of Eternity برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Edge Of Eternity برای PS5

پارسی گیم 11 بهمن 1400 بدون دیدگاه
565 بازدید

دانلود بازی Edge Of Eternity برای پلی استیشن 5

بازی‌های نقش‌آفرینی وسیع از آن دسته بازی‌هایی بوده که می‌توانند ساعت‌های طولانی‌ای بازیکن را سرگرم کنند. این سبک، دنیای وسیع و بزرگی را برای ماجراجویی و گشت‌وگذار در اختیار بازیکن قرار می‌دهد و اغلب، داستانی عمیق و زیبا را نیز چاشنی آن می‌کند. بازی Edge of Eternity از استودیو Midgar عنوانی در همین سبک بوده که شما را به سرزمینی فانتزی با ماجراهای جذابش می‌برد.

شما در این بازی وارد سرزمین Heryon می‌شوید که در هرج‌ومرج فرورفته است. سال‌ها قبل، نژادی از بیگانه‌ها به این سیاره سفرکرده و منجر به ایجاد جنگی همه‌جانبه شدند، جنگی که در آن تکنولوژی و جادو حرف اول را می‌زد و خرابی‌های زیادی هم به بار آورد. حال به دنبال یکی از اعمال نفرت‌انگیز بیگانه‌ها، بیماری مهلک و کشنده‌ای در سرزمین پخش‌شده که قربانیانش را به هیولاهای وحشتناکی تبدیل می‌کند. اینجا است که شما در نقش Daryon و Selena برای پیدا کردن درمان راهی سفری پرمخاطره در این دنیای زیبا و جنگ‌زده خواهید شد.

به‌جز داستان زیبا و هیجان‌انگیز، بازی دنیای وسیع و گسترده‌ای برای گشت‌وگذار در اختیار شما قرار می‌دهد که به زیبایی هم طراحی‌شده. گرافیک بازی بسیار زیبا و با جزئیات بوده و نورپردازی‌های زیبایی نیز در آن پیاده‌سازی شده است. سیستم مبارزات بازی هم در سبک استراتژیک نوبتی است که برای یک عنوان نقش‌آفرینی، بسیار به‌جا و مناسب است. امکان استفاده از سلاح‌ها و جادوهای مختلف توسط کاراکترهای شما وجود داشته و به‌مرور، با پیشروی در بازی، به ‌جادوهای مخرب و قدرتمندتر نیز دسترسی پیدا خواهید کرد.

از دیگر عناصر گیم پلی می‌توان به وجود یک سیستم Crafting قوی و همچنین امکان سوارشدن روی موجودات مختلف برای جابه‌جایی در نقشه‌های وسیع بازی اشاره کرد. همچنین وجود شخصیت‌پردازی قوی در کنار موسیقی زیبا و بیش از 50 ساعت گیم پلی، تجربه Edge of Eternity را برای شما قطعاً به‌یادماندنی و لذت‌بخش خواهد کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Yakuza: Like a Dragon و Final Fantasy را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Edge Of Eternity با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The world of Heryon is torn apart. Years ago, the arrival of a mysterious alien force ultimately plunged the planet into an endless cataclysmic war where both magic and technology were unleashed to their worst and darkest extremes.
Now an even greater threat has emerged : in a despicable act of war, the invaders released the Corrosion, a fatal disease turning living forms of all kinds into misshapen abominations. In these desperate times, a young soldier will have to face his destiny and embark on an epic journey that will change the fate of Heryon forever…

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.