دانلود بازی Chivalry 2 برای PS5
دانلود بازی Chivalry 2 برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Chivalry 2 برای PS5

پارسی گیم 13 خرداد 1400 1 دیدگاه
2,444 بازدید

دانلود بازی Chivalry 2 برای پلی استیشن 5

یکی از سوژه‌های جذابی که در بازی‌های ویدیویی کمتر به آن توجه شده است، مبارزات تن‌به‌تن مهیج در دوران گذشته است. عناوین کمتری در طول تاریخ بازی‌های ویدیویی به‌عنوان سوژه اصلی این موضوع را انتخاب کرده‌اند اما بااین‌حال این سبک از مبارزات، مهیج، نفس‌گیر و بسیار خشن بوده و می‌تواند عنصر مهمی برای ساخت یک بازی ویدیویی موفق باشد. بازی Chivalry 2 از استودیو Torn Banner تجربه‌ای اول‌شخص از مبارزات تن‌به‌تن گذشته را برای شما آماده کرده است.

این بازی که شماره دوم سری خودش محسوب می‌شود، عناصر بسیار زیادی را نسبت به بازی اول اضافه کرده تا تجربه‌ای مهیج‌تر برای بازیکنان فراهم کند. نکته مهم این است که بازی نقشه وسیع و گسترده‌ای را به‌عنوان میدان نبرد در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد تا در آن به‌صورت چندنفره بازی کنند. این نقشه‌ها هرکدام سناریوی خاص خودشان را دارند. برای مثال دریکی باید حمله به یک قلعه را با تمام جوانب و جزییاتش تجربه کنید و در دیگری از روستایی که در آتش می‌سوزد در مقابل حمله دشمنان دفاع کنید.

جدای از نقشه‌های گسترده بازی، سبک مبارزات آن هم عنصری قوی را به گیم پلی اضافه کرده است. تجربه مبارزات تن‌به‌تن در این بازی با زاویه دوربین اول‌شخص بوده که کمتر در بازی‌های ویدیویی دیده‌شده است. همچنین طیف گسترده‌ای از سلاح‌های قدیمی مانند شمشیر، تبر، پتک، گرز و تیرکمان نیز در دسترس شما است. همچنین مبارزات در بازی طوری طراحی‌شده که در آن‌ها چند بازیکن به‌طور هم‌زمان با یکدیگر درگیر شوند تا تجربه درگیری‌ها هیجان بسیار بالاتری داشته باشد.

از دیگر نکات مثبت بازی گرافیک بسیار زیبا و نسل جدید آن است که روان هم اجرا می‌شود. بازی برای سخت‌افزارهای نسل جدید به‌خوبی بهینه‌سازی شده و نقشه‌های وسیعش که در آن 64 نفر به‌طور هم‌زمان بازی خواهند کرد با فریم‌های پایداری اجرا خواهد کرد. هم‌چنین قابلیت Cross-Platform هم وجود داشته تا بازیکنان پلتفرم‌های مختلف بتوانند در کنار هم بازی را تجربه کنند.

اگر دنبال تجربه‌ای متفاوت از مبارزات تن‌به‌تن چندنفره و آنلاین هستید، Chivalry 2 را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید زیرا این بازی تمام عناصر لازم برای سرگرم کردن شما را در دنیایی باستانی با نبردهای مهیج در خود قرار داده است.

در ادامه برای دانلود بازی Chivalry 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Chivalry 2 is a multiplayer first person slasher inspired by epic medieval movie battles. Players are thrust into the action of every iconic moment of the era – from clashing swords, to storms of flaming arrows, to sprawling castle sieges and more. Catapults tear the earth apart as players lay siege to castles, set fire to villages and slaughter filthy peasants in the return of grand Team Objective maps. Are ye a heroic warrior, or a blood-soaked murderer? Keep fighting and gurgling out battlecries even when wounded, bleeding out and missing limbs. Enhanced player expression brings thousands of hilarious new voice-lines and deep character customization.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    سید حسین

    مهمان

    سلام این بازی برای کامپیوتر کی میاد با تشکر.

    پاسخ دهید