دانلود بازی Night Lights برای PC
دانلود بازی Night Lights برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Night Lights برای PC

پارسی گیم 8 بهمن 1400 بدون دیدگاه
5,259 بازدید

دانلود بازی Night Lights برای کامپیوتر

بازی‌های پلتفرمر امروزه یکی از عناصر اصلی و کلیدی صنعت بازی‌های ویدیویی هستند و وجودشان برای بقا و ادامه داشتن آن ضروری است. این بازی‌ها که معمولاً توسط استودیوهای کوچک و مستقل ساخته می‌شوند، گیم پلی‌ای با مکانیک‌های ساده دارند که لایه‌های مخفی چالش‌برانگیز زیادی داخل آن طراحی می‌شود. این تلفیق سادگی و چالش‌برانگیز بودن، یکی از عوامل اصلی محبوبیت بازی‌های پلتفرمر است. بازی Night Lights از استودیو Meridian4 عنوانی دوبعدی و پلتفرمر بوده که معماها و موانع مختلفی را سر راهتان قرار می‌دهد، معماهایی که نیازمند دقت و تمرکز بالای شما برای عبور هستند.

شما در این بازی نقش یک ربات بامزه را خواهید داشت که در تلاش است تا روشنایی را به دنیا بازگرداند. برای این کار او باید به نقاط مختلفی سفر کرده و چراغ‌های متعددی را در هر منطقه دوباره روشن کند. تمامی تلاش شما، هول روشنایی می‌چرخد و گیم پلی و معماها نیز با همین محوریت طراحی شده‌اند که در نوع خود، نوآورانه و جذاب است. مراحل بازی به‌تدریج سخت‌تر می‌شوند و معماهای چالش‌برانگیزتری سر راهتان قرار خواهد گرفت.

تمامی مراحل بازی در ظلمات شب جریان دارند و طراحی دوبعدی هنری و زیبایی را به خوردتان خواهد داد. استفاده از نور و روشنایی چراغ‌ها، مکانیک اصلی برای حل معماها محسوب می‌شود و برای راه‌یابی به مسیرهای جدید باید دائم از چراغ‌ها کمک بگیرید. با جمع‌آوری کریستال‌های مخصوصی می‌توانید قابلیت‌های خودتان را ارتقا دهید. بازی دارای 45 مرحله جذاب و سرگرم‌کننده بوده که مملو از پازل‌ها و معماهای متفاوت و نوآورانه هستند. شما آخرین امید برای روشنایی دنیای تاریک و محزون بازی Night Lights هستید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hollow Knight و Inside را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Night Lights با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i3 1.8 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD 4000
DirectX: Version 9.0c
Storage: 250 MB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card
Additional Notes: Mouse, Keyboard

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The world is different at night. Take on the role of a tiny robot and embark on an adventure to illuminate a darkened planet. Learn the tricks around the incredibly unique mechanic of manipulating light and shadow to change the surrounding environment, solve intricate puzzles, and ultimately collect shards to resurrect a fallen star.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.