استودیو سازنده بازی Gotham Knights
محمد صادق شجاعی

استودیو سازنده بازی Gotham Knights در حال ساخت بازی سوپرمن است

محمد صادق شجاعی 26 دی 1400 بدون دیدگاه
368 بازدید

بازی Gotham Knights تنها محصول تازه استودیو WB Games Montreal نیست؛ زیرا طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو سازنده بازی مذکور مشغول تولید اثر AAA دیگری است.

بازی گاتهام نایتز تازه‌ترین اقتباس از کاراکتر‌های شرکت DC در صنعت ویدیو گیم است. در حالی که در حدود 1.5 سال از معرفی این اثر می‌گذرد، اما همچنان تاریخ انتشار آن مشخص نشده است. با این وجود گزارشاتی منتشر شده که از ساخت اثر دیگری توسط استودیو WB Games Montreal خبر می‌دهند. بر اساس شایعات، این محصول در واقع بازی تراز اول اقتباسی از شخصیت سوپرمن است.

در ماه ژوئن سال گذشته، چندین فرصت شغلی توسط استودیو سازنده بازی‌های Gotham Knights و Batman: Arkham Origins اعلام شد. در این آگهی‌های استخدام به یک اثر سوم شخص، Open-World و اکشن اشاره شده است. اما در عین حال از IP جدید و یک بازی AAA نام برده شد. منظور از IP جدید، ممکن است بازی کاراکتر Superman باشد. همچنین این احتمال وجود دارد که محصول تازه استودیو WB Games Montreal ارتباطی به شخصیت‌های دی سی نداشته باشد.

اکنون باری دیگر یک آگهی استخدام از سوی استودیو دبیلو بی گیمز مونترال منتشر شده است. بر این اساس، استودیو مذکور قصد استخدام یک برنامه‌نویس ارشد هوش مصنوعی را دارد. اما نکته حائز اهمیت در این فرصت شغلی، اشاره به «یک اثر AAA جدید» است. این امر باعث شده که بازیکنان به ساخت و معرفی بازی سوپرمن در آینده نزدیک امیدوار شوند. این امر به واسطه معرفی بازی Wonder Woman در ماه گذشته قوت گرفته است.

استودیو سازنده بازی Gotham Knights

سوپرمن یکی از آنتاگونیست‌های بازی Suicide Squad است

با وجود هیجان‌انگیز بودن انتشار بازی جدیدی از شخصیت Superman، چندان نمی‌توان به آن امیدوار بود. این امر از آن جهت بوده که استودیو WB Games Montreal همواره از دیگر استودیو‌های شرکت برادران وارنر پشتیبانی می‌کند؛ بنابر‌این ممکن است که این فرصت شغلی هیچ ارتباطی به اثر بعدی استودیو دبلیو بی گیمز مونترال نداشته باشد. در واقع، استودیو مذکور پیش از این مدتی را روی بازی بعدی خود کار کرده است، اما احتمالا تا زمان به پایان رسیدن پروسه ساخت بازی Gotham Knights، آن را در حالت تعلیق قرار داده است. به همین دلیل برای دریافت اطلاعات بیشتر از محصول تازه استودیو WB Games Montreal باید تا زمان انتشار اثر ذکر شده منتظر بمانیم.

در حال حاضر بازی MultiVersus، تنها محصول شرکت WB Games محسوب می‌شود که قطعا شخصیت سوپرمن در آن قابل بازی‌ است. این اثر تجربه‌ای مشابه سری Super Smash Bros بوده که در آن می‌توانید با استفاده از بسیاری از شخصیت‌های شرکت WarnerMedia مبارزه کنید. علاوه بر این، کاراکتر Superman به عنوان یکی از دشمنان شما در بازی Suicide Squad: Kill The Justice League عمل خواهد کرد.

نظر شما در مورد احتمال ساخت اثری با محوریت سوپرمن توسط استودیو سازنده بازی Gotham Knights چیست؟ آیا این بازی عملکردی موفقیت‌آمیز خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: PCGamesN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.