ریمستر غیر‌رسمی بازی Resident Evil 4
محمد صادق شجاعی

ریمستر غیررسمی بازی Resident Evil 4 ماه میلادی آینده منتشر می‌شود

محمد صادق شجاعی 7 بهمن 1400 بدون دیدگاه
962 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، نسخه ریمستر بازی Resident Evil 4 که به صورت غیررسمی و توسط طرفداران ساخته شده است، در ماه فوریه در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Resident Evil 4 اثری محبوب از سری Resident Evil است که طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. بازی رزیدنت اویل 4 سهم زیادی در تحول سبک ترس و بقا داشته و باعث شهرت زاویه دید دوربین روی شانه شده است. ریمستر غیررسمی بازی Resident Evil 4 از هشت سال پیش توسط تعدادی از طرفداران در دست ساخت قرار دارد. حال به نظر می‌رسد، روند ساخت این پروژه به پایان رسیده و آماده انتشار است. نسخه ریمستر بازی رزیدنت اویل 4 توسط کریس مورالز و آلبرت مارین، دو تن از طرفداران سر‌سخت این اثر، ساخته شده و دارای جلوه‌های بصری و بافت‌های ارتقا‌یافته و با‌کیفیتی است.

براساس اطلاعات درج شده در بخش پرسش‌های متداول ریمستر غیررسمی بازی Resident Evil 4، تلاش سازندگان برای مدرن‌سازی گرافیک بازی RE4 یک از خود‌گذشتگی واقعی بوده است. آلبرت مارین به منظور تامین منابع بصری واقعی در بازی رزیدنت اویل 4 اقدام به جمع‌آوری منابع و عکس‌برداری کرده است. طبق گفته‌های سازندگان، آن‌ها کیفیت بافت‌ها را بین 8 تا 16 برابر بالا برده‌اند و اقدام به بازسازی آن‌ها کرده‌اند.

نسخه ریمستر بازی Resident Evil 4 در تاریخ 2 فوریه (13 بهمن) به صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت. این نسخه با بازی RE4 Ultimate HD 2014 که از طریق فروشگاه استیم قابل دریافت است، سازگاری دارد.

ریمستر غیر‌رسمی بازی Resident Evil 4

بازی Resident Evil 4 تاثیر بسزایی روی سری رزیدنت اویل داشته است

بازی Resident Evil 4 در ابتدا در سال 2005 توسط شرکت کپکام منتشر شد و به سرعت به یکی از بهترین آثار سری رزیدنت اویل تبدیل شد. در واقع این اثر بود که مجموعه مذکور را احیا کرده و بدون آن، اثر تحسین‌شده سری Resident Evil یعنی بازی Resident Evil Village هیچگاه ساخته و منتشر نمی‌شد.

بازی رزیدنت اویل 4 در ابتدا به عنوان یکی از بازی‌های انحصاری کنسول GameCube معرفی شد. اما در نهایت شرکت Capcom تصمیم گرفت که آن را به اثری مولتی‌پلتفرم تبدیل کند. اثر مذکور روی پلتفرم‌های مختلف بیش از 11 میلیون نسخه فروش داشته است. این اثر در بخش‌هایی همچون داستان، گیم‌پلی، جلوه‌های بصری، صدا‌پیشگان و شخصیت‌پردازی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و چندین جایزه بهترین بازی سال را به دست آورده است.

نظر شما در مورد ریمستر غیررسمی بازی Resident Evil 4 چیست؟ آیا این بازی را تجربه خواهید کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.