بازیکنان بازی PUBG
محمد صادق شجاعی

تعداد بازیکنان بازی PUBG پس از رایگان شدن 486 درصد رشد کرد

محمد صادق شجاعی 7 بهمن 1400 بدون دیدگاه
296 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، تغییر مدل کسب و کار بازی PUBG به سود این اثر بوده و تعداد بازیکنان پابجی در کامپیوتر و کنسول را به میزان 486 درصد افزایش داده است.

بازی PUBG از محبوب‌ترین آثار حال حاضر صنعت ویدیو گیم است که نقش مهمی در شهرت سبک بتل رویال دارد. این اثر از زمان انتشار به صورت غیر‌ رایگان در اختیار بازیکنان قرار گرفته است. با این وجود، اخیرا شرکت Krafton به عنوان سازنده و ناشر بازی پابجی، مدل تجاری بازی مذکور را تغییر داده و آن را به یک بازی رایگان تبدیل کرده است. این امر با بازخورد مثبت مخاطبین همراه شد و بازیکنان بسیاری از این تصمیم استقبال کردند. حال شرکت Krafton اعلام کرده است که از زمان رایگان شدن بازی PUBG، تعداد بازیکنان این اثر 486 درصد افزایش داشته است.

این میزان از افزایش بازیکنان، از نرخ رشد کاربران در زمان انتشار بازی پابجی در سال 2017 پیشی گرفته است. علاوه بر این، شرکت Krafton اعلام کرده است که نرخ رشد بازیکنان در مناطقی همچون کشورهای مستقل همسود، جنوب شرقی آسیا و آمریکای جنوبی، بیشتر از دیگر مناطق دنیا بوده است. بر این اساس، پس از رایگان شدن بازی PUBG، تعداد بازیکنان در مناطق مذکور 537 درصد رشد داشته است.

شرکت Krafton در ادامه آمار‌های دیگری نیز از بازی پابجی اعلام کرده است. رایگان شدن پابجی، تعداد بازیکنان همزمان در استیم را به 690 هزار کاربر «فعال» رسانده است. تغییر مدل تجاری بازی PUBG نه تنها باعث شده بازیکنان بیشتری به این اثر دسترسی داشته باشند، بلکه میانگین زمان تجربه آن روی کامپیوتر و کنسول‌ها را بیش از 100 درصد افزایش داده است. بر اساس اشاره شرکت Krafton، میانگین زمان تجربه روی پلتفرم پلی استیشن به میزان 400 درصد رشد داشته است.

بازیکنان بازی PUBG

دنیای بازی PUBG به شیوه‌های مختلف گسترش پیدا کرده است

شرکت Krafton در پایان اعلام کرده است که بخش‌های مختلف آموزشی، محبوب‌ترین محتوا‌های بازی پابجی در دوره دسترسی رایگان هستند. همچنین از تاریخ 12 ژانویه (22 دی) نقشه‌های Taego و Erangel بیش از دیگران توجه بازیکنان را به خود جلب کرده‌اند. به مناسبت دستاورد‌های اخیر بازی PUBG، شرکت Krafton قصد دارد جوایز درون بازی مختلفی را به بازیکنان اهدا کند. بر این اساس در صورتی که از ساعت 3:30 بامداد روز 7 بهمن تا ساعت 3:29 بامداد روز 10 بهمن به مدت حداقل یک ساعت بازی پابجی را تجربه کنید، جوایز مختلفی در اختیار شما قرار می‌گیرد. همچنین اگر تا تاریخ 17 فوریه (28 بهمن) وارد بازی PUBG شوید، اسکین‌های Orbital Vanguar را به دست می‌آورید.

قبل از تبدیل شدن به اثری رایگان، بازی پابجی بیش از 75 میلیون نسخه روی کامپیوتر و کنسول‌ها فروش داشته است. دنیای این اثر در قالب بازی‌های موبایل از جمله بازی PUBG: New State گسترش یافته است. همچنین یک اثر فرعی از این سری تحت عنوان بازی The Callisto Protocol توسط استودیو Striking Distance Studios در حال ساخت است. استودیو مذکور مدتی پیش توسط گلن اسکوفیلد، خالق سری Dead Space و کارگردان تعدادی از بازی‌های مجموعه Call of Duty، تاسیس شده است.

نظر شما در مورد رشد تعداد بازیکنان بازی PUBG پس از تبدیل شدن به اثری رایگان چیست؟ آیا شما هم جزو این دسته از بازیکنان هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.