PUBG
یحیی رحیمی

PUBG Mobile از هر بازی موبایل دیگر درآمد بیشتری در سه ماهه گذشته داشته است

یحیی رحیمی 23 مهر 1398 بدون دیدگاه
738 بازدید

همه از موفقیت بی حد و شمار بازی PUBG خبر داریم. این بازی پارسال کولاک کرد و توانست بازیکنان زیادی را به سمت خود بکشاند. هر چند که از آن زمان تا به حال تعداد این بازیکنان کاهش یافته است اما انتشار بازی PUBG Mobile باعث شد که رشد اقتصادی خوبی برای کمپانی سازنده این بازی به دست آید. این بازی در آسیا و به خصوص کشورهای هند و چین فوق العاده محبوب است.

امروز اعلام شده است که بازی PUBG Mobile بیش از هر بازی موبایل دیگری در سه ماه گذشته امسال درآمد داشته است. این بازی در طول سه ماه گذشته، بیش از 496 میلیون دلار درآمد داشته است که بر اساس آمار منتشر شده توسط Sensor Tower، شاهد رشد سود 652 درصدی نسبت به سال قبل هستیم که رقم فوق العاده عظیمی است و هیچ کسب و کاری قادر به چنین رشدی در یک سال نیست.

PUBG Mobile برای رسیدن به این مقام بازی های پرطرفدار و بزرگی را مانند Honor of Kings و Fate/Grand Order را شکست داده است که چند وقتی است در صدر جدول پرطرفداران ترین بازی های موبایل قرار دارند. این بازی همچنین دومین بازی است که بیشترین میزان دانلود را در سه ماهه گذشته سال پیش در کل جهان داشته است و این نشان از پرطرفدار بودن بازی نزد بسیاری از بازیکنان دارد.

جالب است که بازی Pokemon Go تنها توانسته 308 میلیون دلار درآمد داشته باشد که هر چند نسبت به سه ماهه پیش نیز شاهد 63 درصد رشد بوده است. بازی Mario Kart Tour اما جایگاه سوم را در لیست بیشترین بازی های دانلود شده در اختیار دارد و البته میزان درآمد کسب شده به دلیل اینکه بازی تنها یک ماه است که عرضه شده است، آنقدر کافی نبوده است که آن را به میان 100 بازی برتر بکشاند.

باید دید که بازی Call of Duty Mobile چگونه عمل خواهد کرد و میزان نصب این بازی نیز فوق العاده زیاد بوده است. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.