دانلود بازی Legend Bowl برای PC
دانلود بازی Legend Bowl برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Legend Bowl برای PC

پارسی گیم 15 دی 1400 بدون دیدگاه
1,133 بازدید

دانلود بازی Legend Bowl برای کامپیوتر

فوتبال آمریکایی از آن دسته ورزش‌هایی است که طرفداران خاص خودش را دارد. این ورزش قوانین خاص خودش را داشته و کاملاً با فوتبالی که همه می‌شناسیم متفاوت است. با این حال به دلیل هیجان بالای ورزش و همچنین انواع و اقسام روش‌های کسب امتیاز در آن، طرفداران بسیار زیادی را به سمت خودش جذب کرده و پای آن را به بازی‌های ویدیویی نیز باز کرده است. بازی Legend Bowl از استودیو Super Pixel Games عنوانی ساده و پیکسلی با محوریت همین ورزش است که تجربه خوبی از آن را به خوردتان خواهد داد.

این بازی به دلیل سبک و سیاق پیکسلی‌اش می‌تواند برای بسیاری سرگرم‌کننده و جذاب باشد. شما تلفیقی از عناصر آرکید و شبیه‌ساز را در محیط‌های ساده این بازی تجربه خواهید کرد. در بازی تنوع بالایی برای ساخت و شخصی‌سازی بازیکنان و همچنین تیم‌ها وجود دارد تا بتوانید با تشکیل تیم شخصی خود، وارد لیگ حرفه‌ای شده و مسیر را برای قهرمانی آغاز کنید. حالت‌های مختلفی مانند Exhibition، Tournament، Season و همچنین بخش تمرینی برای بازی وجود دارد.

بخش Exhibition یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های بازی بوده که لیگی از 32 تیم را در رقابت‌های سرگرم‌کننده و مهیج مقابل یکدیگر قرار می‌دهد تا در نهایت قهرمان مشخص شود. نگذارید گرافیک پیکسلی بازی شما را فریب دهد زیرا مملو از جزییات و عمق بالای گیم پلی و شخصی‌سازی است. علاوه بر این وجود سیستم آب و هوایی که روی گیم پلی تأثیرگذار است از دیگر جنبه‌های گیم پلی این بازی جذاب بوده و روی روند مسابقه تأثیر مستقیم خواهد گذاشت. از لحاظ خود ورزش، تمامی قوانین و ویژگی‌های فوتبال آمریکایی در بازی پیاده‌سازی شده و تجربه دقیق و جذابی را به‌سادگی هر چه تمام‌تر در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر می‌خواهید این ورزش جذاب را به شکل تلفیقی از سبک‌های آرکید و شبیه‌ساز تجربه کنید، قطعاً این بازی را تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های FIFA 22 و Madden NFL 22 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Legend Bowl با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows XP (SP3), Windows Vista (SP2), Windows 7, Windows 8, Windows 10
Processor: 2.0 GHz Dual Core Processor
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce 8800 or equivalent
DirectX: Version 9.0c
Storage: 500 MB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Legend Bowl brings you back to the glory days of pixel style football games of the past! Enjoy a hybrid of arcade-style football and simulation aspects on and off the field. Fully customize players and teams to create an endless amount of variety in your league. Sim-based controls with challenging gameplay mechanics bring the fight to your doorstep! Legend Bowl includes Exhibition Mode, Tournament Mode, Season Mode, Training Camp Mode, and a boat load of customization options.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.