انتشار بازی Hogwarts Legacy
محمد صادق شجاعی

انتشار بازی Hogwarts Legacy همچنان در سال جاری انجام می‌شود

محمد صادق شجاعی 4 بهمن 1400 بدون دیدگاه
350 بازدید

اگر چه شایعات اخیر ادعا کرده‌اند که اثر اکشن نقش‌آفرینی استودیو Avalanche Software تا سال 2023 با تاخیر رو‌به‌رو شده، اما طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت WB Games تکرار کرده که انتشار بازی Hogwarts Legacy امسال محقق خواهد شد.

از زمانی که اعلام شد انتشار بازی Hogwarts Legacy تا سال 2022 به تاخیر افتاده، دیگر هیچ اعلان رسمی برای این اثر منتشر نشده است. اما این روزها باری دیگر شاهد هستیم که اثر مذکور به تیتر اخبار تبدیل شده است. این امر به واسطه شایعاتی محقق شده که از عدم انتشار بازی Hogwarts Legacy در سال جاری خبر می‌دهند. در مقابل برخی رسانه‌ها در گزارش خود اعلام کرده‌اند که این بازی همچنان در سال 2022 در دسترس قرار خواهد گرفت.

شرکت برادران وارنر اطمینان دارد انتشار بازی هاگوارتز لگسی در سال جاری انجام خواهد شد. به همین منظور اعلانی در وب‌سایت رسمی Wizarding World منتشر شده است. در قالب آن شرکت Warner Bros به عنوان ناشر اثر مذکور، تکرار کرده که محصول اکشن نقش‌آفرینی استودیو اوالانچ در سال جاری در دسترس قرار می‌گیرد.

در اعلان شرکت برادران وارنر آمده است: «2022 سالی است که بازی مورد‌انتظار شرکت Warner Bros یعنی بازی Hogwarts Legacy از طریق Portkey Games منتشر شود». این اثر نقش‌آفرینی که توسط استودیو Avalanche Software ساخته شده، اجازه می‌دهد تا در اواخره دهه 1800 ماجراجویی‌های متنوعی را در دنیای جادوگری تجربه کنید. از بین ویژگی‌های این بازی می‌توان به یادگیری طلسم‌های قدرتمند، ساخت انواع معجون‌ها، تقویت مهارت‌های مبارزه و رام کردن جانوران جادویی اشاره کرد. بازی Hogwarts Legacy شما را به عنوان یک دانش آموز مدرسه جادوگری هاگوارتز، وارد دنیای سحر و جادو می‌کند. همچنین سرنوشت دنیای جادوگران در دست شما است.

انتشار بازی Hogwarts Legacy

در بازی Hogwarts Legacy می‌توانید شخصیت خود را خلق کنید

سال گذشته ریچل ویکلی، مدیر‌کل شرکت برادران وارنر، در مصاحبه خود اشاره کرد که بازی Hogwarts Legacy پس از اکران فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore، منتشر خواهد شد. همچنین در ماه دسامبر سال گذشته میلادی، توییت تازه‌ای در صفحه رسمی این اثر قرار گرفت که از انتشار اخبار و اطلاعات بیشتر از آن در سال جاری خبر می‌داد.

برخی گزارش‌های اخیر ادعا کرده‌اند که تریلر جدید بازی Hogwarts Legacy در رویداد پلی استیشن نمایش داده خواهد شد. این اثر در تاریخ نامعلومی روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و کامپیوتر منتشر می‌شود.

نظر شما در مورد انتشار بازی Hogwarts Legacy در سال میلادی جاری چیست؟ آیا این اثر جزو بازی‌های مورد‌انتظار شما محسوب می‌شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.