بازی Lost Judgment
محمد صادق شجاعی

سریال اقتباسی بازی Lost Judgment ساخته خواهد شد

محمد صادق شجاعی 2 بهمن 1400 بدون دیدگاه
181 بازدید

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، شایعاتی در رسانه‌های مختلف مخابره شده که از ساخت سریال اقتباسی بازی Lost Judgment با حضور تاکویا کیمورا، بازیگر نقش تاکایوکی یاگامی در بازی مذکور، خبر می‌دهند.

سری Judgment به عنوان مجموعه فرعی سری Yakuza، یکی از محبوب‌ترین آثار سبک JRPG، محسوب می‌شود. سری یاکوزا در تازه‌ترین اثر آن یعنی بازی Yakuza: Like a Dragon با تغییرات گسترده‌ای همراه شد و سبک مبارزات آن به نبرد‌های نوبتی تغییر کرد. پیش از این اثر، بازی Judgment در سال 2019 در دسترس بازیکنان قرار گرفت. بازی مذکور از لحاظ مبارزات به آثار قبلی سری Yakuza شباهت داشته و بازیکنان به صورت همزمان با دشمنان وارد نبرد می‌شوند. وجه تمایز اصلی سری Judgment با یاکوزا، فضای داستانی آن است. در حالی که سری Yakuza شما را در قالب یکی از اعضای گروه‌های خلافکار ژاپن قرار می‌دهد، بازی جاجمنت کنترل یک کارآگاه را در اختیار شما قرار می‌دهد. در بازی Judgment همانند شرلوک هلمز باید برای حل یک پرونده جنایی تلاش کنید.

بر اساس گزارش رسانه Nikkan Gendai، شبکه TV Asahi در حال ساخت سریالی به نام Sabakarezaru است. این واژه در زبان انگلیسی به معنای The Unjudged (قضاوت‌نشده) است. بازی Lost Judgment دومین اثر از سری جاجمنت بوده که اسم کامل آن در زبان ژاپنی Lost Judgment: Sabakarezaru Kioku است. بر این اساس نتیجه می‌گیریم شبکه TV Asahi مشغول ساخت سریال اقتباسی از اثر مذکور بوده و همچنین، رسانه Nikkan Gendai مدعیست که فیلم‌نامه یک فیلم سینمایی نیز در حال نگارش است. به این واسطه سری Judgment نه تنها از طریق تلویزیون، بلکه روی پرده نقره‌ای سینما نیز ارائه خواهد شد.

بازی Lost Judgment

بازیگر سری جاجمنت نقش اصلی سریال Lost Judgment را ایفا می‌کند

با استناد به شایعات، ایفای نقش تاکایوکی یاگامی، پروتاگونیست سری جاجمنت، بر عهده تاکویا کیمورا خواهد بود. این بازیگر پیش از این نیز به عنوان بازیگر نقش کاراکتر مذکور در بازی‌های Judgment و Lost Judgment حضور داشته است. در حال حاضر تاکویا کیمورا مشغول بازی در فصل دوم سریال BG Personal Bodyguard است. با این وجود به دلیل یک قانون شخصی، وی قرار نیست در فصل سوم این سریال حضور داشته باشد.

رسانه Nikkan Gendai در این مورد نوشت: «تاکویا کیمورا وقت زیادی را برای خلق نقش‌های خود اختصاص می‌دهد. او اعلام کرد که ۶۰ درصد نقش‌هایش را پیش از آغاز روند فیلم‌برداری به وجود می‌آورد. وی باور دارد که اگر یک نقش را سه بار ایفا کند، به ناچار با کار‌های گذشته مقایسه می‌شود. به همین دلیل هر قدر که یک سریال موفق ظاهر شود، تاکویا کیمورا هیچ‌گاه در فصل سوم حضور نخواهد داشت. این امر از آن جهت است که امکان اجرای آزادانه وجود ندارد. قانون شخصی این بازیگر باعث شد که با وجود مخاطبین بالای سریال Hero، فصل سوم آن ساخته نشود».

قانون تاکویا کیمورا برای عدم ایفای یک نقش برای سه بار، چه آینده‌ای را برای سری جاجمنت رقم خواهد زد؟ آیا این سری با دو بازی به پایان می‌رسد؟ در صورت تحقق شایعات، سریال Sabakarezaru چه زمانی پخش خواهد شد؟ تنها زمان می‌تواند به این سوالات پاسخ دهد. به این دلیل که سریال مذکور در مراحل اولیه برنامه‌ریزی بوده، بعید به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک اطلاعاتی از آن منتشر شود. محبوبیت بالای آثار اقتباسی از بازی‌های ویدیویی این روز‌ها افزایش یافته و سریال‌های مختلف بر اساس مجموعه‌های ویدیو گیمی پخش شده‌اند یا روند تولید را پشت سر می‌گذارند.

نظر شما در مورد ساخت سریال اقتباسی بازی Lost Judgment چیست؟ آیا این امر به محبوبیت سری Yakuza کمک خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.