god-of-war
یحیی رحیمی

کارگردان بازی God of War مایل به عرضه بازی برای PC است

یحیی رحیمی 11 آبان 1398 بدون دیدگاه
1,534 بازدید

چند روز پیش بود که خبر عرضه رسمی بازی Death Stranding برای PC توسط 505 Games منتشر شد. با توجه به میزان بازاریابی که سونی برای این بازی انجام داده است و همچنین اجازه استفاده از موتور گرافیکی Decima و کمک تعدادی از توسعه دهندگان استودیو اختصاصی Guerrilla Games، همه انتظار داشتند که این بازی برای همیشه اختصاصی کنسول PS4 بماند. به هرحال همه چیز تغییر کرد و کوجیما نیز پیشنهاد عرضه بازی برای PC را قبول کرد.

حالا کارگردان بازی God of War نیز در مورد احتمال عرضه بازی برای PC صحبت کرده است و به نظر می رسد که با این ایده مشکلی نداشته باشد.
از Cory Barlog در حساب توییترش سوالات مختلفی شده است. در این میان فردی پرسیده است که آیا او با عرضه یک نسخه PC از بازی God of War مشکلی دارد یا خیر. او گفته است که عاشق این ایده است اما سونی است که در این موارد تصمیم می گیرد و این تصمیمات به دست کارگردان نیست. به نظر می رسد که قرار نیست دوباره اتفاقی که با Death Stranding افتاد تکرار شود زیرا که Kojima Productions استودیو رسمی سونی نیست و کوجیما می تواند شخصا در مورد بازی هایش تصمیم بگیرد.

اما به نظر می رسد که مرزهای میان کنسول و PC در حال از بین رفتن هستند. ممکن است که در آخر کنسول سونی همانند مایکروسافت با PC ادغام شود و این اتفاق خوبی برای کاربران PC خواهد بود. هر چند که آن موقع فروش کنسول های بازی دچار تغییر خواهد شد و این به نفع سونی نیست. Cory Barlog در این مورد گفته است که:

Cory Barlogمی دانید که من عاشق این ایده هستم. اما متاسفانه این تصمیمی است که در دستان من نیست. همان طور که می توانید ببینید، من کوجیما نیستم!

بازی God of War سال گذشته عرضه شد و توانست فروش عالی کسب کند.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.