دانلود بازی Close Combat The Longest Day برای PC
دانلود بازی Close Combat The Longest Day برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Close Combat The Longest Day برای PC

پارسی گیم 27 دی 1400 بدون دیدگاه
6,157 بازدید

دانلود بازی Close Combat The Longest Day برای کامپیوتر

ظاهراً اینکه جنگ جهانی دوم سوژه‌ای برای ساخت بازی‌های ویدیویی باشد تا ابد ادامه خواهد داشت. در تاریخ بازی‌های ویدیویی عناوین زیادی در سبک‌های مختلف مانند استراتژیک، شوتر اول‌شخص یا سوم شخص و… با محوریت این سوژه پا به عرصه وجود گذاشته‌اند. بازی Close Combat: The Longest Day از استودیو Strategy 3 Tactics عنوانی جذاب در سبک استراتژیک بوده که سناریوهای تاریخی واقعی و مهیجی از این جنگ بزرگ را برای شما روایت خواهد کرد تا در آن‌ها غرق شده و فرماندهی نیروها در آن دوران را به دست بگیرید.

این بازی در اصل یک بازسازی از عنوان کلاسیک Close Combat: Invasion Normandy بوده اما به‌نوعی می‌توان آن را شماره جدید بازی دانست. تغییرات بسیار زیادی از حیث گیم پلی و گرافیک در بازی به وجود آمده تا این عنوان را از کلمه بازسازی دور کند و بتوان آن را به چشم یک بازی مستقل نگاه کرد. روایت داستانی بازی، مربوط به عملیات معروف Normandy بوده که قطعاً تا به امروز در فیلم‌ها و بازی‌های زیادی آن را تجربه کرده‌اید. این عملیات، یکی از تلخ‌ترین و مهم‌ترین پیشروی‌های نیروهای آمریکایی در خاک فرانسه بود که در سواحل Omaha فرانسه جریان داشت و نیروهای آلمان نازی در آن محل، مواضع دفاعی قدرتمندی بنا کرده بودند.

بازی بیش از 60 مرحله مختلف دارد که در نقشه‌های زیبایی که همگی با دست کشیده شده‌اند جریان خواهند داشت. تعداد نقشه‌های این عنوان نسبت به بازی اصلی بیشتر هم شده است که شایان تحسین است. سیستم آب‌وهوا و چرخش روز شب در طول مراحل وجود داشته که تأثیر مستقیمی در گیم پلی بازی می‌گذارد. برای مثال در تاریکی برای پیدا کردن نیروهای دشمن و اطلاع از موقعیتشان باید از منور استفاده کنید. گیم پلی کاملاً سبک و سیاقی استراتژیک داشته و حتی ساده‌ترین سرباز شما در میدان نبرد، نقش مهمی بازی خواهد کرد در نتیجه به‌عنوان فرمانده، باید تمامی جوانب را بسنجید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hearts of Iron IV و Steel Division 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Close Combat The Longest Day با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 8 / 10
Processor: 400 MHz CPU (600 MHz or faster rec.)
Memory: 256MB RAM MB RAM
Graphics: 1MB Video RAM (8MB rec.)
DirectX: Version 9.0c
Storage: 2 GB available space
Sound Card: 16bit DirectX 9.0 compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Close Combat is a pausable real-time wargame series, heavily focused on historical accuracy and realistic soldier psychological profiles. Team management is crucial as every man in your teams matter. in Close Combat: the Longest Day take command of either the Allied Expeditionary Force or Germany’s Wehrmacht.
Close Combat – The Longest Day is a highly enhanced rebuild of the critically acclaimed Close Combat Invasion Normandy, originally developed by Atomic Games.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.