دانلود بازی Hearts of Iron IV No Step Back برای PC
دانلود بازی Hearts of Iron IV No Step Back برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Hearts of Iron IV No Step Back برای PC

پارسی گیم 4 آذر 1400 4 دیدگاه
11,318 بازدید

دانلود بازی Hearts of Iron IV No Step Back برای کامپیوتر

سبک استراتژی در بازی‌های ویدیویی زیرمجموعه‌های بسیاری داشته که هرکدام جذابیت منحصربه‌فردی را برای بازیکنان دارد. گاهی این بازی‌ها شما را مستقیم وارد میدان نبرد می‌کنند و گاهی هم از دیدی بزرگ‌تر باید نبردها را فرماندهی کنید. یکی از مهم‌ترین ژانرهای بازی‌های استراتژیک آن‌هایی است که فرماندهی میدان نبرد را به‌صورت کامل شبیه‌سازی می‌کند. بازی Hearts of Iron IV از استودیو Paradox Development Interactive در همین سبک ارائه‌شده و به‌تازگی بسته الحاقی No Step Back نیز برایش منتشرشده است تا دنیای خودش را گسترده‌تر کند.

Hearts of Iron IV No Step Back
شما در این بسته الحاقی، سرزمین لهستان را در دوران تاریکش رهبری خواهید کرد و نه‌تنها بخش‌های مربوط به جنگ جهانی را مدیریت می‌کنید، بلکه مشکلات سیاسی و فساد را در آن کشور تجربه خواهید کرد. علاوه بر لهستان کشورهایی مانند Estonia، Latvia و Lithuania نیز به بازی اضافه شده‌اند. علاوه بر نیروهای جدید برای هر ملیت، سیستم‌های تازه‌ای در گیم پلی نیز اضافه شده است. برای مثال روحیه ارتش فاکتوری جدید بوده که کارایی نیروهای شما را بیشتر می‌کند. استراتژی زمین‌های سوخته و منابع ویژه هم اضافه شده و در بخش جدیدی از بازی می‌توانید نیروهای زرهی خودتان را شخصی‌سازی کرده و طراحی کنید.

نکته مهم این بازی سبک کاملاً استراتژیک و تاکتیکی آن است که بازی را شبیه به یک شطرنج مدرن با مهره‌های پیشرفته و متنوع کرده است. بازی در دوران اوج جنگ جهانی دوم جریان دارد و شما با فرماندهی و مدیریت کشور خود، باید این جنگ بزرگ را پشت سر بگذارید و از آن پیروز بیرون آیید. وجود بلوک‌های معروف برای قرار دادن نیروهای مختلف و استفاده از تاکتیک‌های نوبتی برای حرکت دادن و حمله با آن‌ها بطن اصلی گیم پلی بازی را تشکیل داده است. عمق گیم پلی این بازی به‌قدری بالا است که برای یادگیری تمام جوانب آن، باید ساعت‌ها وقت صرف کنید؛ اما در نهایت تجربه‌ای لذت‌بخش از مدیریت نبردها در جنگ جهانی دوم برای خود رقم خواهید زد.

از دیگر ویژگی‌های جذاب بازی Hearts of Iron IV، به‌روزرسانی‌های مختلفش است که دائم محتوای جدید و تازه‌ای در اختیار طرفداران قرار می‌دهد. در بسته الحاقی No Step Back یکی از سخت‌ترین و مهیج‌ترین نبردهای جنگ جهانی دوم را در جبهه‌های شرقی اروپا تجربه خواهید کرد. قرار است ملیت‌های جدیدی را در کنار مکانیک‌های تازه گیم پلی و بهبود بخش نظامی بازی تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Civilization IV و Humankind را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Hearts of Iron IV No Step Back با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® 7 64 Bit | Windows® 8.1 64 Bit | Windows® 10 Home 64 Bit
Processor: Intel® Core™ i5 750 | AMD® FX 4300
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia® GeForce™ GTX 470 (1.28GB) | AMD® HD 5850 (1GB) | Intel Iris Xe G7 (Tiger Lake) | AMD® Radeon™ RX Vega 11 | Steam Deck
DirectX: Version 9.0
Storage: 2 GB available space
Sound Card: Direct X- compatible soundcard
Additional Notes: Mouse and keyboard are required. / Latest available WHQL drivers from both manufacturers/ Internet Connection or LAN for multiplayer, Up to 32 other players in multiplayer mode.

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows® 10 Home 64 bit
Processor: Intel® Core™ i5 2500K | AMD® Ryzen 3 2200G
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Nvidia® GeForce™ GTX 570 (1.28GB) | AMD® Radeon™ HD 7970 (3GB) | Intel Iris Xe G7 (Tiger Lake)
DirectX: Version 9.0
Storage: 2 GB available space
Sound Card: Direct X- compatible soundcard
Additional Notes: Mouse and keyboard are required. / Latest available WHQL drivers from both manufacturers/ Internet Connection or LAN for multiplayer, Up to 32 other players in multiplayer mode.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Second World War’s hardest fighting was on the Eastern Front of Europe.
No Step Back is the newest expansion for Hearts of Iron IV, Paradox Interactive’s grand strategy wargame about the world crisis of the 1930s and World War II. This expansion adds greater detail for many nations in Eastern Europe, unique game systems to reflect Soviet politics, and many improvements to the military aspect of the game.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    Rrejs

    مهمان

    سلام ممنون از سایتتون که آموزش نصب بازی رو گذاشته بود من تمامی مراحل نصب رو رفتم و بازی نصب شد ولی تو آموزش قسمت اضافه کردن کرک هم بود و حتی بازی الان باز نمیشه چون میگه فایل رجیسترش کمه من هرچقدر داخل پوشه هارو دیدم فایل کرک رو پیدا نکردم که توی پوشه نصب اضافه کنم میشه راهنمایی کنید فایل کرک این بازی کجاست که بازی باز بشه ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علی

    مهمان

    سلام ببخشید کرک آنلاین هم است؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    habib613

    مهمان

    من بازی دانلود کرد و از حال فشرده خارج کردم اما تمام فایل ها 4 گیگ حساب می‌کنه و هر کدوم که نصب کردم بازی کامل نصب می‌کنه اما بازی کامل نیست و خیلی از قابلیت ها نداره

    پاسخ دهید
    • Avatar

      مصیب در پاسخ به habib613

      مهمان

      مود هستن اونا بازی کامله