دانلود بازی It Follows You برای PC
دانلود بازی It Follows You برای PC پارسی گیم

دانلود بازی It Follows You برای PC

پارسی گیم 26 دی 1400 بدون دیدگاه
2,741 بازدید

دانلود بازی It Follows You برای کامپیوتر

بازی‌های ژانر وحشت امروزه تنوع نسبتاً بالایی پیدا کرده‌اند و عناوین متعددی با سوژه‌های مختلف می‌توان بین آن‌ها پیدا کرد. برخی از این عناوین، با استفاده از زامبی‌ها و موجودات هولناک المان ترس و وحشت را به بازیکن منتقل می‌کنند، برخی دیگر با اتمسفر گیرا و سنگین و برخی هم با تلفیق هر دوی این عناصر. بازی It Follows You از استودیو Boom Games عنوانی ماجرایی و ترسناک با زاویه دوربین اول‌شخص بوده که در آن موجودی دائم در تعقیب شما است و زندگی را به کامتان تلخ خواهد کرد. آیا می‌توانید از دست او فرار کرده و نفس راحتی بکشید؟

سناریوی بازی بسیار ساده است. شما در خانه‌ای قدیمی و متروکه اسیر شده‌اید و باید راهی برای فرار کردن از آن پیدا کنید؛ اما این تمام ماجرا نیست. صاحب این خانه از حضورتان چندان راضی نبوده و دائم شما را تعقیب می‌کند. برای مقابله با او هیچ سلاحی در اختیار ندارید و کاملاً بی‌دفاع هستید، تنها راه نجات، فرار کردن و فاصله گرفتن است. تمام گیم پلی بازی به مخفی شدن و فرار کردن خلاصه می‌شود و استرس و هیجان بالایی به شما تزریق خواهد شد.

مراحل بازی در سه محل مختلف جریان دارند، خانه، چاه‌های فاضلاب زیرزمینی و یک بیمارستان متروکه. هیولاهایی که شما را تعقیب می‌کنند 6 مدل مختلف دارند و تنها تفاوتشان با یکدیگر، شکل ظاهری آن‌ها است. بازی اتمسفری عمیق و سنگین را در کنار حس تعقیب شدن دائمی به خوردتان می‌دهد و با همین عناصر ساده، به‌خوبی ترس و استرس را در شما القا خواهد کرد. زاویه دوربین اول‌شخص نیز به ترسناک‌تر شدن سناریوها کمک شایانی کرده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Dead By Daylight و Resident Evil Village را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی It Follows You با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows
Processor: Intel i3 Processor or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 560 or AMD Radeon RX 470
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows
Processor: Intel Core i5 2300 or AMD FX6120
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660 Ti or Radeon HD 7870
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

It Follows You – This is a traditional indie horror game. You are trapped in a dark and frightening house that must be explored to find your way out. Perhaps it seems an easy task, but only until you meet the owner of this place… You have no weapons, here you are absolutely helpless. To be saved, you just need to run and hide. Never relax, because it follows you.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.