دانلود بازی Supraland Six Inches Under برای PC
دانلود بازی Supraland Six Inches Under برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Supraland Six Inches Under برای PC

پارسی گیم 26 دی 1400 بدون دیدگاه
2,538 بازدید

دانلود بازی Supraland Six Inches Under برای کامپیوتر

گاهی استودیوهای بازی‌سازی، با الهام گرفتن از عناوین مختلف و تلفیق عناصر موفق آن‌ها، بازی‌های خود را طراحی می‌کنند. این کار شاید اصالت را از بازی خارج کند اما از طرفی بازی جذاب و سرگرم‌کننده‌ای را پدید می‌آورد که ترکیبی از عناصر جذاب را در کنار هم گرد آورده است. بازی Supraland Six Inches Under از استودیو Supra Games عنوانی ماجرایی و معمامحور بوده که عناصری از بازی‌های موفق تاریخ مانند Portal، Zelda و Metroid را کنار یکدیگر گرد آورده تا تجربه‌ای لذت‌بخش را به خوردتان دهد.

این بازی در سبک Metroidvania و با زاویه دوربین اول‌شخص طراحی شده و مملو از ماجراجویی‌های مهیج در دنیایی رنگارنگ است. نصف گیم پلی بازی به گشت‌وگذار در محیط‌ها خلاصه شده و نصف دیگر به حل کردن معماها، عبور از موانع و مبارزه با دشمنان است. این گیم پلی جذاب، بسته به میزان گشت‌وگذار و پیدا کردن مأموریت‌های فرعی، بین 8 تا 20 ساعت زمان شما را خواهد گرفت. وجود عناصر قوی طنز از دیگر ویژگی‌های جذاب این بازی بوده که شما را سرگرم خواهد کرد.

گرافیک ساده و رنگارنگ بازی از دیگر ویژگی‌های بارز آن بوده که ماجراجویی‌های شما را جذاب‌تر می‌کند. بازی مملو از محتوای فرعی بوده که در صورت وقت گذاشتن و گشت‌وگذار به میزان کافی، تمامی آن‌ها را کشف خواهید کرد. مبارزات نیز ساده بوده و کاراکتر شما برای از بین بردن دشمنان به تعدادی قابلیت اصلی دسترسی دارد. طراحی معماها و موانع نیز نوآوری خوبی دارند و برای عبور از آن‌ها باید خوب فکر کنید و از ترکیب قابلیت‌های خود استفاده کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Outer Worlds و Moncage را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Supraland Six Inches Under با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel Core2Duo 2.66GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 780
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5 6600 or AMD Ryzen 1600x
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce GTX 1060, 3 GB (Legacy: NVIDIA Geforce GTX 780, 4GB) or AMD RX 580, 4 GB (Legacy: AMD R9 290X, 4GB )
DirectX: Version 12
Storage: 6 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Supraland Six Inches Under is a First-Person-Metroidvania. That means, you’re in a gated world and the more abilities you gather, the more parts of the world you can access.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.