دانلود بازی Moncage برای PC
دانلود بازی Moncage برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Moncage برای PC

پارسی گیم 27 آبان 1400 بدون دیدگاه
1,843 بازدید

دانلود بازی Moncage برای کامپیوتر

نوآوری عنصر مهمی برای ساخت و طراحی بازی‌های ویدیویی است. سازندگان در این صنعت بزرگ و رو به رشد دائم باید ایده‌های جدیدی ارائه دهند تا بتوانند تجربیات منحصربه‌فردی در اختیار مخاطب قرار داده و آن‌ها را به سمت خود جذب کنند. یکی از سبک‌هایی که جای ایده پردازی زیادی به سازندگان می‌دهد، سبک معمایی است. بازی Moncage از استودیو Optillusion عنوانی جدید در همین سبک بوده که ایده جذاب و متفاوتی را برای اکتشاف در اختیار شما قرار می‌دهد، دنیایی که داخل یک مکعب مرموز و کوچک حبس شده است.

تمام گیم پلی این بازی معمایی داخل این مکعب جذاب و مرموز جریان خواهد داشت. هر وجه از این مکعب، صحنه‌ای متفاوت را نشان می‌دهد که داخلش داستانی جذاب برای روایت وجود دارد. در هر صحنه، بخش متفاوتی از دنیا را مشاهده می‌کنید که مملو از کاراکترهای جذاب و داستان‌های ناگفته است. یک کارخانه قدیمی، فانوس دریایی، شهربازی، کلیسا و بسیاری مکان‌های جذاب دیگر که با دیدن آن‌ها مدهوش خواهید شد. نکته جالب این است که مانند وجوه این مکعب، تمامی این دنیاها با یکدیگر متصل بوده و ارتباط دارند.

گیم پلی بازی به حل کردن معماها و پیدا کردن ارتباط میان این دنیاهای زیبا خلاصه می‌شود. شما باید با تعامل با اشیاء موجود در بازی و حل پازل‌ها، ارتباط را برقرار کنید. پشت هر معما داستانی پنهان وجود دارد و شما را با دنیاهای موجود بیشتر آشنا می‌کند. برای حل هر معما به شما مدالی تعلق می‌گیرد تا پیشروی و مهارتتان را به رخ سایرین بکشید. سیستم ساده‌ای برای راهنمایی نیز وجود دارد که در صورت عدم توانایی در پیشروی، به کمک شما خواهد آمد. این بازی در کنار موسیقی زیبا و گرافیک هنری خیره‌کننده‌اش، تجربه‌ای متفاوت و سرگرم‌کننده از حل معماها را در اختیار شما قرار خواهد داد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Twelve Minutes و Visage را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Moncage با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/8.1/10(64bit)
Processor: Intel Celeron G1820 | AMD A4-7300
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GT 730
DirectX: Version 11
Storage: 2500 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8/8.1/10(64bit)
Processor: Intel Core i3 6100 | AMD FX-6300
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960
DirectX: Version 11
Storage: 2500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Moncage is a stunning vignette puzzle adventure developed by Optillusion.
The game takes place inside a mysterious cube, with each side of the cube housing a unique world: be it an old factory, a light tower, an amusement park, or a church, etc. At first sight, they may seem random and unrelated, but upon closer look, you will become mesmerized by the subtle and intricate ways of how these worlds connect…

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.