دانلود بازی Train Station Renovation برای PC
دانلود بازی Train Station Renovation برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Train Station Renovation برای PC

پارسی گیم 25 دی 1400 بدون دیدگاه
1,425 بازدید

دانلود بازی Train Station Renovation برای کامپیوتر

امروزه بازی‌های شبیه‌ساز و مدیریتی، طرفداران بسیار زیادی دارند و افراد مختلفی، ساعت‌ها وقت خود را داخل دنیای آن‌ها صرف می‌کنند. این بازی‌ها مجموعه‌ای از فعالیت‌های مختلف را در دنیایی مجازی شبیه‌سازی می‌کنند و معمولاً از عمق بالایی در گیم پلی برخوردار هستند. فعالیت‌های متنوع و سرگرم‌کننده زیادی در قالب این بازی‌ها طراحی می‌شوند، از کشاورزی گرفته تا مدیریت فرودگاه، رستوران، تعمیرگاه و… بازی Train Station Renovation از استودیو Live Motion Games عنوانی با همین سبک و سیاق بوده که در آن باید مدیریت و توسعه یک ایستگاه قطار قدیمی را بر عهده بگیرید و به‌تدریج آن را شکوفا کنید.

مانند تمامی بازی‌های شبیه‌ساز و مدیریتی، ابتدا ایستگاهی قدیمی و متروکه در اختیار شما قرار می‌گیرد که سرویس‌دهی نمی‌کند و باید از نو آن را بسازید و دوباره راه‌اندازی کنید. برای انتخاب محل ایستگاه می‌توانید از 15 نقطه مختلف نقشه استفاده کنید که هر کدام ایستگاه متفاوتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. سطح چالش بازی بسته به میزان فعالیت و پشتکار خود بازیکن دارد. شاید در ابتدا مراحل ساده باشند اما با پیشروی در بازی و اضافه شدن امکانات و ویژگی‌های بیشتر به ایستگاه قطار، اوضاع تغییر می‌کند و عناصر بیشتری را باید مدیریت کنید.

فعالیت‌های زیادی از جمله جابه‌جایی وسایل تخریب‌شده، تمیز کردن دیوار از نقاشی‌های قدیمی، خرید تجهیزات جدید، به کار انداختن جریان برق و آب و همچنین رسیدگی به قسمت‌های فنی ایستگاه بر عهده شما است. زاویه دوربین بازی اول‌شخص طراحی شده و کاراکتر شما به‌طور شخصی اکثر فعالیت‌ها را انجام خواهد داد که حس و حالی واقع‌گرایانه به بازی بخشیده است. پس از راه‌اندازی قسمت‌های اصلی ایستگاه قطار، درآمدزایی شما شروع شده که به کمک آن می‌توانید تجهیزات مدرن‌تری خریداری کرده و ایستگاه را در ابعاد مختلف توسعه دهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Car Mechanic Simulator و Metro Simulator را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Train Station Renovation با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® 7/8/10
Processor: Intel Core i3-4130 / AMD Phenom II X4
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 560 / AMD R7-260X
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows® 10
Processor: Intel Core i5-7400 / AMD Ryzen 5 1600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 970 / AMD Radeon RX 580
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In Train Station Renovation you play as a renovation company specialised in restoring railway stations. The game is set in abandoned and destroyed train stations, you will start with small rural ones to ease in and eventually be challenged with sprawling train stations in metropolitan areas. The game is divided into 15 maps (stations) which gradually teach you new mechanics and help you manage different working environments. Each station needs to be cleaned, fixed and decorated with items and equipment to bring it back to life.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.