تعداد بازیکنان بازی PUBG
محمد صادق شجاعی

تعداد بازیکنان PUBG پس از رایگان شدن به شکل قابل توجهی افزایش یافت

محمد صادق شجاعی 26 دی 1400 6 دیدگاه
5,620 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، فراهم شدن امکان دریافت و تجربه رایگان بازی PUBG باعث شده است که تعداد بازیکنان آن رشد چشمگیری داشته باشد.

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds که به اختصار با نام بازی PUBG شناخته می‌شود، یکی از پدیده‌های چندین سال اخیر صنعت ویدیو گیم است. این اثر سهم بزرگی در شهرت و محبوبیت سبک بتل رویال دارد. پس از گذشت سال‌ها از زمان انتشار، شرکت Krafton تصمیم گرفت بازی پابجی را به اثری رایگان تبدیل کند. این برنامه چهار‌شنبه هفته گذشته محقق شد و روی تمامی پلتفرم‌های مقصد می‌توانید بازی PUBG را بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای انجام دهید. تبدیل شدن به اثری رایگان، موجب شده که بازیکنان و کاربران بازی پابجی به شکل بی‌سابقه‌ای افزایش پیدا کند.

با استناد به آمار درج شده در وب‌سایت SteamDB، تا پیش از رایگان شدن بازی PUBG میانگین حد‌اکثر تعداد بازیکنان برابر با 300 هزار نفر بوده است. اما فراهم شدن دسترسی رایگان باعث شده که تعداد بازیکنان به میزان دو برابر افزایش یافته و به 600 هزار نفر برسد. بازی پابجی در حال حاضر سومین اثر پر‌طرفدار فروشگاه استیم از نظر تعداد بازیکنان است. بالاتر از بازی مذکور، آثار Counter-Strike: Global Offensive و Dota 2 قرار دارند.

در حال حاضر آمار رسمی فروشگاه Steam تعداد بازیکنان بازی PUBG را در حدود 418 هزار نفر اعلام کرده است. این در حالی است که طبق آمار استیم، بالاترین تعداد بازیکنان به بیش از 625 هزار نفر رسیده است. به این واسطه بازی Apex Legends، بازی چهارم لیست پر‌طرفدارترین آثار استیم، عملا رقیب بازی پابجی محسوب نشده و محصول شرکت Krafton برای کسب جایگاه Dota 2 تلاش می‌کند.

تعداد بازیکنان بازی PUBG

تعداد بازیکنان بازی Apex Legends بسیار کمتر از بازی PUBG است

بازی PUBG اولین اثر چند‌نفره و رقابتی نیست که به تجربه‌ای رایگان تبدیل شده است؛ پیش از این بازی Rocket League چنین رویکردی اتخاذ کرد. این امر تعداد بازیکنان را به شدت افزایش داده و حتی افراد بیشتری مسابقات آن را مشاهده کردند. با وجود امکان دسترسی رایگان، بازیکنان می‌توانند با پرداخت مبلغی اقدام به خرید Battlegrounds Plus کنند؛ به این واسطه به ویژگی‌های خاص و منحصر‌به‌فردی دسترسی خواهید داشت.

در حال حاضر می‌توانید بازی پابجی را به صورت رایگان روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تجربه کنید. نظر شما در مورد امکان دریافت بازی PUBG بدون هیچ هزینه‌ای چیست؟ آیا از این امر استقبال کرده یا مخالف آن هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    ممد

    مهمان

    منظورتون چیتراشه دیگه
    سی اس گو هم همینطوری رایگان کرد پدر تک تک پلیرا رو دراورد دیگه مث مورچه همه جا چیتر بود

    پاسخ دهید
    • Avatar

      ایلیا گیمر در پاسخ به ممد

      مهمان

      الان سی اس گو پرایم شده ولی هنوز چیتر هست هیچ ارزشی نداره پابجی هم همینطوری میشه مث سی اس

  • Avatar

    مa

    مهمان

    با شما گفتم پاکت رایگان است اما رایگان نیست

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Fazel

    مهمان

    واقعا به عقل این ۱۰ نفر شک میکنم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Mani

    مهمان

    سلام
    من الان دارم پابجی بازی میکنم
    پابجی کجاش رایگان شده همونی هست که بود

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Reza در پاسخ به Mani

      مهمان

      داش اون پابجی که تو میزنی موبایله بعدشم منظورش از رایگان. رایگان شدن اسکین و باکس و اینا نیست منظورش خوده گیمه ??