دانلود بازی Shadow Gangs برای PC
دانلود بازی Shadow Gangs برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Shadow Gangs برای PC

پارسی گیم 13 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
4,401 بازدید

دانلود بازی Shadow Gangs برای کامپیوتر

یکی از سبک‌های پرطرفدار قدیمی، سبک مبارزه‌ای اکشن بود که با دوربینی دوبعدی شما را در نقش کاراکتری قوی و قدرتمند قرار می‌داد تا سیر عظیمی از دشمنان را به‌تنهایی نابود کنید. بازی Shadow Gangs از استودیو JKM Corporation همین ژانر را بار دیگر برای بازیکنان زنده کرده است.

بازی داستان ساده‌ای دارد. شما یک مبارز ماهر هستید که قابلیت‌های رزمی بسیاری دارید و تلاش می‌کنید تا خانواده خود را از شر یک کمپانی موذی به اسم Shadow Force نجات دهید. در این مسیر باید نیروهای ویژه این گروه که Shadow Gang نام دارند را یکی پس از دیگری نابود کنید تا درنهایت به هدفتان برسید. دنیای بازی گرافیک کلاسیک و شبیه به بازی‌های آرکید قدیمی دارد و در پس تمام این سادگی‌ها، گیم پلی مهیج و جذابی را پنهان کرده است.

به‌جز قابلیت‌های مختلفی که کاراکتر اصلی شما دارد، امکان استفاده از سلاح‌های مختلف، تنوع دشمنان و مبارزات با Boss های چالش‌برانگیز و سرسخت همگی تجربه شما از این بازی را مهیج‌تر می‌کنند. بازی با 10 مرحله مختلف، 6 مبارزه با Boss های سرسخت و مجموعه کاملی از دشمنان مختلف می‌تواند ساعت‌های زیادی شما را درگیر خودش کند.

اگر به سبک آرکید علاقه دارید و از دنیای بازی‌های مدرن امروزی خسته شده‌اید، Shadow Gangs عنوان مناسبی است که شما را در زمان به عقب می‌برد و تجربه‌ای نوستالژیک و به‌یادماندنی به شما هدیه می‌دهد. از نقاط قوت بازی، ساده بودن آن در عین جذاب بودنش است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Skul: The Hero Slayer و Cuphead را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Shadow Gangs با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: 2.0 Ghz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 1Gb Video Memory, Opengl and Pixel Shader 3.0 support
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Shadow Gangs is an arcade style ninja action game. The graphics are HD hand drawn and traditional style animated. You play the role of Dan the current ninja order master. Your mission is to rescue your family from the Shadow Force crime organisation, whose members are known as the Shadow Gangs. Use your ninja transformation ability and your special powers.
Venture over 10 levels, defeat the 6 bosses, save your family and defeat the Shadow Gangs. Live The Legend Of Dan The Crimson Ninja!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.