گزینه‌های دسترسی بازی God of War Ragnarok
محمد صادق شجاعی

گزینه‌های دسترسی بازی God of War Ragnarok افزایش خواهند یافت

محمد صادق شجاعی 25 دی 1400 بدون دیدگاه
1,617 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Santa Monica مشغول کار روی گسترش گزینه‌های دسترسی است که به موجب این اقدام، بخش مذکور در محصولات آینده‌اش از جمله بازی God of War Ragnarok بهبود می‌یابد.

پس از مدت‌ها انتظار، سری God of War از انحصار کنسول‌های پلی استیشن خارج شد. به این واسطه کاربران کامپیوتر می‌توانند بازی God of War، محصول سال 2018 استودیو سانتا مونیکا را تجربه کنند. در این نسخه که توسط استودیو Jetpack Interactive و با نظارت استودیو Santa Monica ساخته شده، شاهد ویژگی‌هایی از جمله نرخ فریم نا‌محدود و پشتیبانی از نمایشگر‌های فوق عریض هستیم. علاوه بر این، بازی مذکور دارای گزینه‌های دسترسی تازه‌ای است که احتمالا به پروژه‌های بعدی اضافه خواهند شد.

میلا پاولین، سرپرست بخش UX و دسترسی بازی God of War، مصاحبه‌ای با رسانه PC Gamer داشته است؛ او در مصاحبه خود اذعان کرده که در نسخه کامپیوتر بازی گاد او وار، زمینه گزینه‌های دسترسی بیشتر فراهم شده است. میلا پاولین در صحبت‌هایش گفته: «اضافه کردن بسیاری از گزینه‌های دسترسی نیازمند تغییر در نحوه ساخت محتوا‌ها است. نسخه کامپیوتر به ما اجازه داد که به عقب برگردیم و شیوه ایجاد برخی از کد‌های اساسی را دوباره بررسی کنیم». یکی از تفاوت‌های نسخه PC بازی God of War نسبت به کنسول‌ها، دویدن خودکار کریتوس است. در این نسخه بازیکنان می‌توانند مقدار مشخصی را که پس از آن کریتوس به صورت خودکار می‌دود، شخصی‌سازی کنند.

میلا پاولین در ادامه مصاحبه‌اش گفته: «کار روی بخش‌هایی همچون شخصی‌سازی کلید‌ها، باعث شد که نگاهی کلی به عملکرد‌ها داشته باشیم و آن را در تمامی محصولات استودیو سانتا مونیکا به اجرا در آوردیم. این امر  به ما کمک خواهد کرد که محصولات آینده خود را بهبود ببخشیم».

گزینه‌های دسترسی بازی God of War Ragnarok

سانتا مونیکا به گسترش دسترسی God of War Ragnarok متعهد است

مت دیوالد، تهیه‌کننده فنی ارشد استودیو سانتا مونیکا نیز توضیحاتی در این باره ارائه داده است. او در صحبت‌هایش گفته: «نسخه کامپیوتر تنها بخش کوچکی از برنامه‌های ما برای دسترسی است. این‌ها مواردی هستند که به راحتی می‌توانیم بدون بازگشت به گذشته و ارائه دوباره محتوا، آن‌ها را اعمال کنیم. همانطور که میلا گفت، دسترسی برای ما امری مهم است، ما می‌خواهیم تا حد امکان گزینه‌های مختلفی را در بازی قرار دهیم؛ بنابر‌این برنامه‌های بزرگی در راه است».

در حال حاضر هیچ‌یک از گزینه‌های دسترسی بازی God of War Ragnarok تایید نشده‌اند. با این حال، سازندگان متعهد شده‌اند که دسترسی این اثر را گسترش دهند. بازی‌های انحصاری و فرست پارتی سونی همواره عملکرد خوبی در گزینه‌های دسترسی داشته‌اند. از بین این آثار می‌توان به بازی‌های The Last of Us Part 2 و Ratchet and Clank اشاره کرد. بازی بعدی سری گاد او وار در سال جاری برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. تاریخ دقیق انتشار این اثر مشخص نشده و احتمال می‌رود در ماه‌های آتی اعلام شود.

نظر شما در مورد تصمیم استودیو سانتا مونیکا مبنی بر گسترش گزینه‌های دسترسی بازی God of War Ragnarok چیست؟ آیا از این امر استقبال می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

 

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.