xbox-series-x-controller
یحیی رحیمی

شایعه: بازی‌های AAA بسیار زیادی در کنفرانس تیر ماه Xbox Series X معرفی خواهند شد

یحیی رحیمی 29 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
377 بازدید

مایکروسافت به روند معرفی بیشتر کنسول Xbox Series X سرعت بخشیده است و بالاخره به جایی رسیده ایم که بازی های مهم این کنسول معرفی شوند. ردموندی ها برگزاری یک رویداد دیجیتالی را در ماه تیر تایید کرده اند و قرار است تنها بازی های انحصاری نشان داده شوند. سوال اصلی آنجاست که چه بازی هایی را خواهیم دید؟

بر اساس صحبت های shinobi602 که یکی از افراد آگاه و معتبر در مورد Xbox است، مایکروسافت برنامه های زیادی برای معرفی بازی هایش دارد و به نوعی گزینه های زیادی روی میز است. بر اساس گفته او، بازی های استودیوهای شخص ثالث نیز در این رویداد حاضر خواهند بود. هر چند که این بازی ها ممکن است انحصاری خود کنسول نباشند اما باز هم کنفرانس مایکروسافت را به عنوان سکویی برای معرفی انتخاب کرده اند.

شینوبی در این مورد گفته است: «ایده اصلی این است که تمام گزینه ها روی میز است و شاهد تعداد زیادی بازی های انحصاری خواهیم بود. قطعا بازی های AAA زیادی خواهیم دید و حتی شخص ثالث ها نیز حضور خواهند داشت. هر چند که اتفاقات پیش آمده به دلیل ویروس کرونا ممکن است برنامه ها را تغییر هد اما شخصا برای این رویداد هیجان زیادی دارم.»

هر چند که این صحبت ها کاملا غیررسمی است اما با توجه به صحبت های مایکروسافت و برنامه های آن‌ها، به نظر می رسد که چنین چیزی در آخر به وقوع بپیوندد و شاهد یک مراسم بزرگ و فوق العاده باشیم. هر چند که تا ماه تیر زمان زیادی مانده است و ممکن است برنامه ها بهم بخورد. در سوی دیگر سونی نیز به دنبال معرفی کنسول خود در ماه آینده و نشان دادن بیشتر بازی ها در ماه اوت میلادی است.

در مورد بازی های کنسول Xbox Series X فعلا چیزی نمی توان گفت و تنها می دانیم که Halo Infinite در مراسم حاضر خواه بود. هر چند شایعاتی در مورد Fable 4 نیز وجود دارد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.