بازی Mario Kart
محمد صادق شجاعی

بازی Mario Kart 9 هم‌اکنون در حال ساخت است

محمد صادق شجاعی 20 دی 1400 بدون دیدگاه
262 بازدید

طبق جدیدترین اخبار بازی، با استناد به گزارشاتی که اخیرا منتشر شده‌اند، شرکت نینتندو هم‌اکنون در حال ساخت بازی جدید سری ماریو کارت تحت عنوان بازی Mario Kart 9 است.

از زمان انتشار آخرین بازی اصلی از سری Mario Kart در حدود هشت سال می‌گذرد. این اثر که با نام بازی Mario Kart 8 شناخته می‌شود، در سال 2014 برای کنسول Wii U در دسترس قرار گرفت. با عرضه کنسول نینتندو سوییچ، شرکت Nintendo اقدام به انتشار نسخه بهبود‌یافته این اثر برای پلتفرم تازه خود کرد. بازی Mario Kart 8 Deluxe مورد توجه بسیاری از دارندگان کنسول Nintendo Switch قرار گرفته و حتی به واسطه فروش بیش از 38 میلیون نسخه به پر‌فروش‌ترین اثر پلتفرم مذکور تبدیل شد. موفقیت‌های بازی ماریو کارت 8 دیلاکس باعث شده که بازیکنان چندان به معرفی بازی بعدی امیدوار نباشند.

رسانه GamesIndustry اقدام به انتشار مقاله‌ای کرده است که در قالب آن تعدادی از تحلیلگر‌های برجسته صنعت ویدیو گیم، پیش‌بینی‌های خود برای سال 2022 را معرفی کرده‌اند. در این مقاله سرکان توتو از موسسه Kantan Games گفته است که بازی Mario Kart 9 هم‌اکنون در حال ساخت است. نکته جالب توجه این بوده که طبق گفته سرکان توتو، بازی مذکور «با دگرگونی جدیدی» همراه است. همچنین او پیش‌بینی می‌کند که شرکت نینتندو در سال جاری این اثر را رو‌نمایی می‌کند. سرکان توتو در این‌باره گفته است:

من می‌دانم که بازی Mario Kart 8 Deluxe فروش بسیار خوبی دارد، اما بازی ماریو کارت 9 در حال ساخت بوده و با دگرگونی جدیدی، در سال جاری معرفی خواهد شد.

بازی Mario Kart

سری Mario Kart یکی از پر‌فروش‌ترین مجموعه‌های تاریخ است

سرکان توتو در ادامه پیش‌بینی می‌کند که شرکت نینتندو یکی دیگر از مجموعه‌های مشهور و محبوب خود را در دسترس کاربران پلتفرم موبایل قرار دهد. وی در این مورد گفته:

از زمان انتشار بازی Mario Kart Tour روی دستگاه‌های موبایل، شرکت Nintendo به این پلتفرم بی‌توجه شده است. اما به اعتقاد من سال 2022 زمانی است که دوباره شاهد ورود یکی از IP‌های مشهور نینتندو به گوشی‌های هوشمند خواهیم بود.

شایعات منتشر شده در سال گذشته اشاره کردند که بازی جدید سری Mario Kart به مدت سه سال در حال ساخته بوده و ممکن است در سال جاری عرضه شود. نظر شما در مورد بازی Mario Kart 9 و معرفی احتمالی آن چیست؟ آیا آثار قبلی این مجموعه را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.