بازی Star Wars Jedi Fallen Order 2
یحیی رحیمی

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order 2 قبل از E3 2022 معرفی می‌شود

یحیی رحیمی 17 دی 1400 بدون دیدگاه
301 بازدید

پس از آنکه الکترونیک آرتز از بازی Jedi Fallen Order به عنوان یک مجموعه یادکرد؛ گزارش‌هایی از معرفی ادامه بازی به نام Star Wars Jedi: Fallen Order 2 قبل از نمایشگاه E3 2022 منتشر شده است. استودیو ریسپاون به صورت جدی در حال کار روی پروژه‌ای که به باور همگان، ادامه‌ی فالن اوردر خواهد بود.

طبق گفته‌های جف گراب، گزارشگر رسانه GamesBeat، ساخت بازی Star Wars Jedi: Fallen Order 2 مدت‌هاست شروع شده است و این بازی قبل از نمایشگاه E3 امسال معرفی خواهد شد. آقای گراب در پادکست این هفته Giant Bomb، اطلاعات اندکی از پروژه‌های در دست‌ساخت ریسپاون منتشر کرده است. او انتظار دارد که اطلاعات بیشتری قبل از رونمایی دریافت کند.

گراب در ادامه افزود که ریپساون به دنبال انتشار بازی جدید در اواخر سال 2022 است؛ اما مشکلات احتمالی می‌تواند زمان انتشار را به سال 2023 میلادی تغییر دهد. پاندمی کرونا و دورکاری توسعه‌دهندگان باعث شده تا ساخت بازی جنگ ستارگان جدید، چند بار متوقف و دوباره شروع شود. در حال حاضر هیچ خبر رسمی در مورد احتمال معرفی Star Wars Jedi: Fallen Order 2 وجود ندارد و تمام این صحبت‌ها، گمانه‌زنی ساده‌ای است که ممکن است غلط از آب درآید.

بازی Star Wars Jedi Fallen Order 2

Fallen Order 2 ادامه‌ی ماجرای جدای

بازی Jedi Fallen Order موفقیت تجاری برای الکترونیک آرتز بود و جزو اولین بازی‌های جنگ ستارگان این کمپانی آمریکایی بود که روند داستانی داشت و خبری از بخش آنلاین و خرید‌های درون بازی نبود. اخیراً نسخه نسل نهم Fallen Order نیز منتشر شده و این نشان می‌دهد که استودیو، وظیفه‌ی خود را در قبال نسخه‌ی اول انجام داده است و وقت آن است که از شماره‌ی دوم رونمایی شود.

سؤالات زیادی در مورد ادامه‌ی بازی وجود دارد و مشخص نیست آیا Cal Kestis به بازی برمی‌گردد و ماجرای او به عنوان جدای را تجربه خواهیم کرد یا خیر؟ این سؤالاتی است که طبق ادعای جف گراب، قبل از نمایشگاه E3 2022 پاسخ داده می‌شوند. استودیوهای دیگری علاوه بر الکترونیک آرتز در حال ساخت بازی جنگ ستارگان هستند و بازی Star Wars Eclipse اخیراً توسط استودیو فرانسوی کوانتیک دریم معرفی شده که احتمال انتشار آن در سال 2027 میلادی وجود دارد.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در حال حاضر برای کامپیوتر و کنسول در دسترس است و کاربران گیم پس می‌توانند بدون پرداخت هزینه اضافه، آن را دانلود کنند. گفتنی است این اثر اکشن ماجراجویی به عنوان بخشی از بازی‌های آمازون پرایم ماه ژانویه رایگان شده است. نظر شما در مورد معرفی Star Wars Jedi: Fallen Order 2 چیست؟

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.