Splitgate
مبین نعمت‌اللهی

انتشار Halo Infinite باعث رشد بازی‌کنندگان Sptligate روی پلی استیشن شد

مبین نعمت‌اللهی 17 دی 1400 بدون دیدگاه
455 بازدید

به‌تازگی بنیان‌گذار استودیو 1047 گیمز، در مصاحبه‌ای جدید با وب‌سایت The Loadout به تحت‌تاثیر قرار گرفتن بازی Splitgate از جدیدترین نسخه از مجموعه بازی‌های هیلو یعنی Infinite در جذب بازی‌کنندگان اشاره کرد.

اگر این روزها به تجربه‌ی بازی هیجان‌انگیز Halo Infinite بر روی رایانه‌شخصی و یا خانواده‌ی کنسول‌های ایکس باکس مشغول هستید، باید اشاره کرد که دارندگان کنسول‌های پلی استیشن بیکار ننشسته و با تجربه‌ی عنوان Splitgate برایتان خط و نشان می‌کشنند. همین‌حال و به گفته‌ی بنیان‌گذار استودیو بازی‌سازی 1047 گیمز آقای یان پرولکس، انتشار بازی هیلو اینفینیت بر روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری، کمک شایانی به افزایش تعداد بازی‌کنندگان فعال اسپلیتگیت بر روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 کرده است.

Splitgate

شباهت بی حد و حصر گیم‌پلی Splitgate به مجموعه بازی‌های هیلو

آقای یان پرولکس در اظهارنظرات خود عنوان کرد که از انتشار Halo Infinite بسیار خرسند است و استقبال مثبت طرفداران و البته منتقدان از اینفینیت، عطش و اشتیاق همگان به ژانر تیراندازی آرنا را اثبات کرده که همین امر، نقطه‌عطفی برای Splitgate محسوب می‌شود. ایشان در ادامه‌ی گفته‌های خود اضافه کرد «در بازار کنونی مملو از بازی‌های بتل‌رویال، محبوبیت هر دو عنوان هیلو و اسپلیتگیت در سوق دادن بازی‌کنندگان و علاقه‌مندان بازی‌های کامپیوتری به بازی‌های تیراندازی متمرکز بر سبک شوتر آرنا همواره کمک‌حال و تاثیرگذار بوده است.»

خوشحالم که Halo Infinite سرانجام به انتشار رسید. صادقانه فکر می‌کنم که در درازمدت هر دو عنوان Halo Infinite و Splitgate به یکدیگر کمک مثمر ثمری خواهند کرد. در حال‌حاضر، بیش تمرکزها به تجربه‌ی بازی‌های بتل‌رویال معطوف شده و این دو اثر، مردم را به طرف ژانر شوتر آرنا سوق می‌دهند. کودکان زیادی هستند که هرگز مجموعه بازی‌های هیلو را تجربه نکرده‌اند، درست است؟ کودکان زیادی هستند که هرگز تورنمنت‌های Quake و یا Unreal را تجربه نکرده‌اند و به عقیده‌ی من، قرار دادن آن‌ها در معرض تجربه‌ی چنین سبک از بازی‌های کامپیوتری می‌تواند نتایج خوبی را به دنبال داشته باشد.

بازی Splitgate در ماه اوت میلادی توانست از مرز 10 میلیون دانلود فراتر برود و با انتشار هیلو اینفینیت، انتظار نمی‌رود که محبوبیت این اثر تیراندازی مبتنی بر موتور گرافیکی آنریل انجین 4 به همین سادگی‌ها فروکش کند. از سوی دیگر، موفقیت‌های جدیدترین‌ ساخته‌ 1047 گیمز،‌ عوامل توسعه‌دهنده را به اجرای برنامه‌های بلندپروازانه‌ از جمله‌ی انتشار بر روی دیگر پلتفرم‌ها از جمله رایانه‌های‌شخصی و راه‌اندازی یک کمپین تک‌نفره تشویق کرده است.

از طرفی دیگر، بات‌های بخش چندنفره Halo Infinite دردسرساز شده‌اند؛ طوری که با پر کردن خلا بازی‌کنندگان واقعی و سپس حضور متوالی آن‌ها، عامل تغییر در نحوه‌ی عملکرد تیم‌های حاضر در مسابقات لقب گرفته‌اند.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.