halo-infinite
یحیی رحیمی

مایکروسافت هنوز تصمیمی برای تاریخ انتشار بازی Halo Infinite نگرفته است

یحیی رحیمی 4 مهر 1399 بدون دیدگاه
324 بازدید

استودیوهای بازی‌سازی معمولاً یک تاریخ انتشار داخلی برای بازی‌هایشان تعیین می‌کنند و اگر همه‌چیز مطابق میل و برنامه پیش برود، همان تاریخ انتشار را نهایی خواهند کرد. تاریخ انتشار پنهان بازی‌ها، هدف مشخصی به توسعه‌دهندگان می‌دهد تا با برنامه‌ریزی درستی پیش بروند؛ در مورد بازی Halo Infinite نمی‌توان چنین چیزی را گفت زیرا که استودیو 343 Industries حتی تاریخ انتشار پنهان و مخصوص کارکنان را هم مشخص نکرده است.

پس‌ازآنکه بازی Halo Infinite تأخیر خورد، بسیاری برایشان جای سؤال بود که این شوتر پرطرفدار چه زمانی منتشر خواهد شد و بالاخره مزه آن را خواهیم چشید؛ با بالا گرفتن سؤالات و گمانه‌زنی‌ها در مورد تاریخ انتشار، استودیو تصمیم به رد تمامی شایعات گرفته تا وب‌سایت‌های خبری اطلاعات اشتباه را به دست بازیکنان نرسانند. مدیر روابط عمومی استودیو با انتشار توییت جدیدی، تمامی شایعات منتشرشده را رد کرده و گفته که استودیو هنوز در مورد تاریخ انتشار اولیه هم تصمیم‌گیری نکرده است.

ما هنوز روی یک تاریخ نهایی به نتیجه نرسیده‌ایم. هر آنچه شما در وب‌سایت‌های فروش می‌بینید، یا گمانه‌زنی است یا جایبان.

این پیام واضحی برای طرفداران بازی Halo Infinite است که به هر چه می‌شنوند باور نکنند و اینکه توسعه بازی هنوز به نقطه نهایی نرسیده است. اینکه استودیو نتوانسته به تاریخ مشخصی دست یابد، خبر چندان خوبی برای طرفداران بازی نخواهد بود. قرار بود نسخه جدید هیلو هم‌زمان با کنسول Xbox Series X منتشر شود اما به دلیل کیفیت گرافیکی پایین بازی و عدم آماده بودن بخش داستانی، تاریخ انتشار قبلی تغییر یافت.

مایکروسافت قول انتشار بازی در اوایل سال 2021 را داده اما ممکن است این تاریخ هم‌بار دیگر تغییر پیدا کند. فعلاً منتظر انتشار بازی Halo Infinite تا سال آینده میلادی نباشید. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.