گیم اواردز صحنه The Game Awards 2022
محمد صادق شجاعی

دستگیری فردی که به صورت غیر‌قانونی روی صحنه The Game Awards 2022 رفت

محمد صادق شجاعی 20 آذر 1401 بدون دیدگاه
340 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، جف کیلی به عنوان مجری و تهیه‌کننده مراسم The Game Awards 2022 (گیم اواردز 2022) اعلام کرد فردی که به صورت غیر‌قانونی روی صحنه این رویداد حاضر و جملاتی را به زبان آورده بود، دستگیر شده است.

مراسم گیم اواردز 2022 بامداد روز گذشته برگزار و در کنار تقدیر از بهترین آثار سال جاری، چندین اثر جدید معرفی شد. این مراسم تقریبا بدون عیب بود و تا لحظات پایانی بدون مشکل پیگیری شد. اما در لحظات پایانی مراسم و در زمان معرفی بازی Elden Ring به عنوان بهترین بازی سال، فردی ناشناس به همراه تیم سازنده از استودیو FromSoftware روی استیج رفته و جملات نامر‌بوطی را از طریق میکروفون به زبان آورد. پس از اتمام مراسم The Game Awards 2022، مجری و تهیه‌کننده این رویداد یعنی جف کیلی اعلام کرد که این فرد دستگیر شده است.

در حال حاضر مشخص نیست که فرد مذکور دقیقا چه منظوری داشته، اما در جملات او نام بیل کلینتون آورده شد. لازم به ذکر است که این فرد هیچ ارتباطی با استودیو فرام سافتور نداشته و تنها همراه با سازندگان روی صحنه مراسم The Game Awards 2022 رفته است.

گیم اواردز صحنه The Game Awards 2022

فرد دستگیر شده هیچ ارتباطی با استودیو FromSoftware ندارد

به نظر می‌رسد که برگزار‌کنندگان مراسم The Game Awards 2022 متوجه حضور غیر‌قانونی او شده بودند، زیرا پس از صحبت‌های هیدتاکا میازاکی، کارگردان بازی الدن رینگ، زاویه دوربین تغییر می‌کند. همچنین دیده می‌شود که نیرو‌های امنیتی به سمت استیج حرکت می‌کنند. با این حال تعجب‌آور است که چرا زودتر او را دستگیر نکرده یا وقتی که برای صحبت به سمت پشت میکروفون می‌رود، صدا قطع نمی‌شود.

چندان به نظر نمی‌رسد که جف کیلی از نحوه پایان مراسم The Game Awards 2022 راضی باشد. اما در مدت کوتاهی پس از اتمام این رویداد، در قالب پستی در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد که مراسم گیم اواردز 2022 در یوتیوب و توییچ به بالا‌ترین حد بینندگان رسیده است.

نظر شما در مورد دستگیری فردی که مراسم The Game Awards 2022 را بر هم زده چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.