دانلود بازی Ostriv برای PC
دانلود بازی Ostriv برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Ostriv برای PC

پارسی گیم 14 دی 1400 1 دیدگاه
5,071 بازدید

دانلود بازی Ostriv برای کامپیوتر

بازی‌های شبیه‌ساز ساخت‌وساز امروزه تنوع بسیار بالایی دارند و موضوعات و تجربیات متفاوتی را در اختیار ما قرار می‌دهد. تنوع این بازی‌ها باعث شده تا تمامی سلیقه‌ها از آن‌ها لذت ببرند و ساعت‌های طولانی را در آن‌ها سرگرم باشند. ساخت‌وساز شهرها یکی از پرطرفدارترین سوژه‌ها در این ژانر است و عناوین زیادی در دوران مختلف تاریخی، از گذشته گرفته تا آینده دور، این تجربه را در اختیار شما قرار می‌دهد. بازی Ostriv از استودیو yevhen8 عنوانی در همین سبک و سیاق بوده که ساخت‌وساز شهرهای بزرگ در قرن 18 میلادی را به خورد شما خواهد داد.

یکی از بارزترین ویژگی‌های این بازی، آزادی عمل بالا و همچنین از بین بردن موانع آزاردهنده و چالش‌برانگیز بسیاری از عناوین مشابه در ساخت‌وساز است که باعث می‌شود تجربه‌ای روان و سرگرم‌کننده از آن را داشته باشید. از آنجا که بازی در قرن 18 میلادی جریان دارد، تمامی ساختمان‌ها و عناصر مطابق آن دوره طراحی ‌شده و حس و حال خوبی از دوران گذشته به شما می‌دهد.

در این دوره زندگی کنار رودخانه‌ها و کشاورزی و طبیعت نقش مهمی بازی می‌کردند و خبری از شهرک‌های صنعتی بزرگ و کارخانه‌ها نیست. علاوه بر این به دلیل کوچک‌تر بودن شهرها، روابط بین انسان‌ها نقش مهمی بازی می‌کند و یکی از مواردی است که باید به آن دقت کنید. وجود مشکلات زندگی شهروندان به‌عنوان یکی از مکانیک‌های اصلی گیم پلی، حس و حال و تجربه متفاوتی از سبک شهرسازی را به خوردتان می‌دهد که نظیرش را شاید در عناوین مشابه تجربه نکرده باشید. ازلحاظ گرافیکی نیز جزییات تمامی عناصر به‌خوبی کار شده و جان گرفتن شهری که ساخته‌اید، می‌تواند به‌شدت لذت‌بخش و سرگرم‌کننده باشد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Timberborn و Prison Architecture را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Ostriv با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 8, 10
Processor: Quad-core
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Anything with OpenGL 4.3 support
Storage: 500 MB available space
Additional Notes: As your town grows it’ll require more system resources

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7, 8, 10
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 770 or better
Additional Notes: 1920 x 1080 or higher screen resolution recommended

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Ostriv aims to raise the bar of city-building experience by adding a huge amount of possibilities and removing annoying limitations. It allows for truly organic town layouts without the grid and angle restrictions on a three-dimensional landscape. The goal is to make player’s creations to become alive and believable communities where real-life problems would arise, thus making the late game a new challenge rather than a repetitive chore.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    صادق

    مهمان

    سلام بازی کم حجم وخوبی هست برای کامپیوتر ممنون ار سایت خوبه پارسی گیم

    پاسخ دهید