دانلود بازی Starmancer برای PC
دانلود بازی Starmancer برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Starmancer برای PC

پارسی گیم 13 دی 1400 بدون دیدگاه
1,084 بازدید

دانلود بازی Starmancer برای کامپیوتر

ساخت‌وساز و مدیریت یکی از ژانرهای سرگرم‌کننده و جذاب در صنعت بازی‌های ویدیویی است که هر روز، عناوین بیشتری زیر سایه‌اش پرورش پیدا می‌کند و حجم فعالیت‌های زیادی در آن قابل تجربه هستند. این بازی‌ها به‌قدری متنوع شده‌اند که برای هر سلیقه و خلق‌وخویی می‌توانند مناسب باشند و ساعات سرگرم‌کننده و لذت بخشی را برای مخاطب رقم بزنند. بازی Starmancer از استودیو Ominux Games عنوانی مستقل در همین سبک ساخت‌وساز بوده که مدیریت و کنترل یک ایستگاه فضایی بزرگ را بر عهده شما قرار می‌دهد.

داستان بازی در آینده‌ای دور اتفاق می‌افتد که به دلیل فجایع بزرگی، زمین غیرقابل‌سکونت شده و بشریت برای بقا و ادامه نسل، به فضای بیکران گریخته است. بسیاری از بازماندگان هوش و شخصیت خود را در قالب کارت‌های حافظه‌ای ذخیره کرده و به یک ایستگاه فضایی پیشرفته منتقل کرده‌اند. وظیفه محافظت از این کارت‌های حافظه و آینده بشریت در دستان شما است که یک هوش مصنوعی بسیار پیشرفته به اسم Starmancer هستید. این که چگونه با این قضیه کنار بیایید و سرنوشت بشریت را به چه شکل رقم بزنید، به انتخاب خودتان بستگی دارد.

وظیفه اصلی شما مدیریت، ساخت‌وساز و توسعه این ایستگاه فضایی و رسیدگی به امور ساکنانش است. گیم پلی بازی تمامی عناصر کلاسیک سبک ساخت‌وساز و مدیریت را در دل خود جای داده وظایف مختلفی را برای رسیدگی بر عهده شما قرار می‌دهد. قبل از هر چیز هدف اصلی شما زنده ماندن بازمانده‌ها است که با تأمین غذا، آب و گرمای کافی در ایستگاه فضایی میسر می‌شود. به‌جز این رسیدگی به نیروی برق برای به کار انداختن بخش‌های مختلف ایستگاه فضایی، تعامل با بازمانده‌ها، مدیریت روابط بین آن‌ها و بسیاری چیزهای دیگر نیز جزئی از گیم پلی این بازی جذاب هستند.

نکته جالبی که در بازی وجود دارد، رفتارهای متفاوت بازمانده‌ها است که بسته به شرایط تغییر می‌کند. گاهی ممکن است از زندگی در این ایستگاه محدود دیوانه شوند و کارهای عجیبی از آن‌ها سر بزند، گاهی علیه شما متحد شوند تا برای همیشه هوش مصنوعی را از کار بیندازند و گاهی هم با خوشحالی به زندگی خود ادامه دهند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Oxygen Not Included و Surviving Mars را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Starmancer با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 64-bit
Processor: 2.0 ghz DualCore CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 10 compatible GPU
DirectX: Version 10
Storage: 500 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10, 64-bit
Processor: 2.0+ ghz QuadCore CPU
Memory: 8 GB RAM
Graphics: DirectX 11 compatible GPU
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

After a catastrophe on Earth, humanity launches the Starmancer Initiative in a desperate attempt to seek refuge among the stars. Millions of refugees upload their consciousness into your memory banks–entrusting their minds and the future of the human race to an Artificial Intelligence, a Starmancer. To you.
Stranded in a strange solar system, your task as a Starmancer is to construct and manage a space station capable of sustaining life for the countless minds trapped in your corrupted memory banks, and return to the fleet–by any means necessary.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.