دانلود بازی Wargame European Escalation برای PC
دانلود بازی Wargame European Escalation برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Wargame European Escalation برای PC

پارسی گیم 27 مرداد 1398 5 دیدگاه
10,116 بازدید

دانلود بازی Wargame European Escalation برای کامپیوتر

جنگ، جنگ و جنگ. این واژه‌ای است که تمام تاریخ ما انسان‌ها را ساخته است و تابه‌حال استودیوهای زیادی نیز جنگ را موضوع اصلی بازی خود قرار داده‌اند. Eugen Systems که بازی مانند R.U.S.E را تولید کرده است بالاخره گریزی به این موضوع بزرگ زده است و Wargame European Escalation را تولید کرده است. بازی شمارا در نقش یک فرمانده نیروهای ناتو قرار می‌دهد. ایالات‌متحده از یک‌سو و شوروی نیز از سوی دیگر یک بحران بزرگ نظامی را ایجاد کرده‌اند و از تانک گرفته تا جت‌ها و هوایی زن‌ها در دسترس شما قرار دارند و تنها لازم است که ارتش خود را در این بازی استراتژیک جذاب به‌پیش برانید و به‌خوبی رهبری کنید.

Wargame European Escalation راه خود را از دیگر بازی‌های استراتژی با معرفی سیستم کارت مجازی جدا کرده است و اجازه می‌دهد که ارتش خود را قبل از شروع جنگ انتخاب کنید. ابتدا نیروهای کمی در دست دارید اما کم‌کم با شرکت در جنگ‌های مختلف، امتیاز می‌گیرید و آنگاه می‌توانید نیروهای جدیدی خریداری کنید. بیش از 25 نوع سرباز و نیروی مختلف وجود دارند و به‌خوبی می‌توانید استراتژی نبرد خود را در اتاق جنگ بریزید. تنها منابعی که در جنگ استفاده می‌شوند نیز امتیازهای فرماندهی هستند. هنگامی‌که نبرد شروع می‌شود، بسته به نحوه مبارزه شما امتیازات متفاوت خواهند بود و در حین جنگ نیز می‌توانید سربازان بیشتری اضافه کنید. با نابودی نقاط مهم دشمن، امتیاز بیشتری دریافت می‌کنید و در آخر همین امتیازهاست که شمارا برنده میدان خواهد کرد.

ممکن است جنگ عجیب طول بکشد و اینجاست که می‌توانید استراتژی خود را بر اساس کشتن فرمانده دشمن تغییر دهید. نقشه‌های Wargame European Escalation فوق‌العاده بزرگ هستند و می‌توانید نیروهای خود را به هر شکلی که دوست دارید بچینید. موفقیت بسته به تفکر تاکتیکی شما دارد و ممکن است نیروهای دشمن درجایی پنهان‌شده باشند و یا اینکه خودتان تا کمر در گل‌ولای گیر کنید و دشمن نیز در یک آن سر از تن همه‌تان جدا کند. سناریوهای مختلفی ممکن است رخ دهد و باید همه‌چیز باشید. بازی جلوه بصری فوق‌العاده‌ای دارد و قطعاً از هر حیث شمارا راضی نگه خواهد داشت. بخش آنلاین بازی نیز فوق‌العاده است هرروز صدها نبرد فوق‌العاده در آن جریان دارد.

بازی‌های استراتژیک طرفداران خاص خود را دارد و اگر دوست دارید مدیریت منابع جنگی را یاد بگیرید و تاکتیک‌های نظامی را امتحان کنید، Wargame European Escalation بهترین گزینه برای شماست.

در ادامه برای دانلود بازی Wargame European Escalation با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: WINDOWS XP SP3/WINDOWS VISTA SP2/WINDOWS 7
Processor: AMD/INTEL DUAL-CORE 2.5 GHZ
Memory: 1024 MB (XP)/2048 MB (VISTA/7)
Graphics: 256 MB 100% DIRECTX 9 AND SHADERS 3.0 COMPATIBLE. ATI RADEON X1800 GTO/NVIDIA GEFORCE 7600 GT OR HIGHER
DirectX®: 9
Hard Drive: 10 GB
Sound: DIRECTX 9 COMPATIBLE

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Wargame: European Escalation is an intense and spectacular Real Time Strategy game, where realism and strategy are brought to the front lines. With a phenomenal range of vehicles and units (over 350 different models), build your army and enter a huge military campaign across Europe of the 80’s, as the Cold War is about to become World War 3.
With the powerful IRISZOOM ™, Wargame offers breathtaking graphics and battles as spectacular as they are strategic. Prepare to bring hundreds of units of all kinds–tanks, helicopters, squad Infantry, etc.–under your command in intense battles on gigantic maps stretching up to 60 square miles!
Online service EugenNet© provides a full multiplayer experience with creation of clans, organizing games, and world rankings where up to 8 players can compete simultaneously in massive battles involving hundreds of units!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 8.5 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    Ahura

    مهمان

    درود یک سوال روی ویندوز ۱۱ به مشکل بر نمی خورم واسه ی اجرای بازی

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Mohsen

    مهمان

    سلام، خسته نباشید. آیا این بازی در سیستم زیر نصب می شود:
    video ram:1024 MB
    Graphics memory: 2815 MB-9400 GT
    Processor: E5300 @ 2.60GHz 1.80GHz
    DirectX®: DirectX11
    Memory Ram: 4GB
    Windows7-64 bit
    لطفا راهنمایی کنید. با تشکر فراوان

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Mohsen

      پشتیبانی

      سلام
      بله

  • Avatar

    ARASH

    مهمان

    سلام
    نسخه prophet بخش انلاینش فعال هست یا خیر؟ ممنون

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ARASH

      پشتیبانی

      سلام
      خیر